Zarządca - Administrator nieruchomości

Atrium Biuro Obsługi NieruchomościO firmie

3 500‐7 000 zł brutto / mies.
  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ważna 4 godziny
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Zajmuje się kompleksowo zarządzaniem nieruchomościami mieszkalnymi, mieszkalno-usługowymi oraz garażowymi przede wszystkim na terenie miasta Wrocławia.

Poszukujemy kandydata na stanowisko:

 

Zarządca - Administrator nieruchomości

Osoba zatrudniona na stanowisku zarządcy/administratora nieruchomości zajmować się będzie:

  • zarządzaniem wspólnotami mieszkaniowymi,
  • załatwianiem spraw związanych z funkcjonowaniem wspólnot mieszkaniowych,
  • organizowaniem i nadzorem umów związanych z obsługą zarządzanymi nieruchomościami,
  • dbaniem i nadzorem nad estetyką obiektów oraz nadzorowaniem i kontrolą prac wykonywanych przez firmy kooperujące oraz podwykonawcze,
  • współpracą z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot oraz nadzór nad kontrolą budżetów wspólnot,
  • kontaktem z właścicielami lokali oraz współdziałanie w zakresie zgłaszanych przez nich problemów, usterek i awarii na nieruchomościach,
  • pełnieniem dyżurów na nieruchomościach w razie takiej konieczności,
  • nadzorem nad bezpieczeństwem obiektów zgodnie z przepisami i wymogami prawa,
  • koordynacja i zlecanie przeglądów na nieruchomościach objętych opieką zgodnie z wymogami przepisów prawa,
  • zgłaszanie Inwestorowi usterek na częściach wspólnych w ramach udzielonej rękojmi,
  • organizowanie zebrań wspólnot mieszkaniowych i ich realizacja,
  • opracowywanie budżetów nieruchomości w oparciu o dotychczasowe koszty we współpracy z innymi działami firmy,
  • innymi działaniami wynikającymi z zapisów ustawy o własności lokali.

Wymagania:

  • minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku – warunek konieczny,
  • wiedza teoretyczna i praktyczna związana z obszarem zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • samodzielność oraz inicjatywa przy rozwiązywaniu problemów oraz umiejętność podejmowania działań i decyzji w sytuacjach kryzysowych,
  • samodzielność w działaniu,
  • podstawowa znajomość problemów technicznych związanych z eksploatacją obiektów,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • posiadanie prawa jazdy kategorii ‘’B” – warunek konieczny,
  • dysponowanie samochodem do celów służbowych,
  • posiadanie licencji zarządcy nieruchomości popartą faktyczna wiedzą praktyczną– będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanej wiedzy, doświadczenia oraz zaangażowania w powierzony zakres zadań,
  • system premiowania adekwatny do zaangażowania w pracę oraz zależny od ilości posiadanych nieruchomości (mieszkań) w swoim zakresie obowiązków,
  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • pracę w młodym i rozwijającym się zespole,
  • kursy, szkolenia umożliwiające podwyższanie wiedzy i kompetencji,
  • uczestnictwo w administrowaniu nowoczesnymi nieruchomościami gwarantującymi rozwój swojej wiedzy i umiejętności,
  • podnoszenie swoich kwalifikacji, wiedzy i umiejętności.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy