Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyZarządca Nieruchomości Magazynowych
CREAM Sp. z o.o.
Bydgoszcz
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt B2B
- pełny etat
- specjalista (Mid / Regular)
Twój zakres obowiązków
Koordynacja procesu przejęcia nieruchomości w zarządzanie
Wdrożenie procedur na nieruchomości
Koordynacja bieżących procesów związanych z zarządzaniem nieruchomościami magazynowymi
Organizacja i stały nadzór nad bieżącą konserwacją oraz pracami remontowymi i budowlanymi w magazynie
Kontrolowanie realizacji umów z usługodawcami takich usług jak: utrzymanie techniczne, ochrona, sprzątanie, dostawa mediów, wywóz odpadów komunalnych (w tym obsługa rejestru BDO)
Koordynacja pracy poszczególnych zespołów, w tym kontrola i wsparcie procesów operacyjnych, leasingowych, windykacyjnych i księgowych
Protokolarne przekazywanie i odbiór wynajmowanych powierzchni magazynowych do i od najemców
Zlecanie bieżących konserwacji, prac naprawczych oraz kontroli technicznych urządzeń zgodnie z wymogami prawa budowlanego
Prowadzenie Książki Obiektu Budowlanego oraz dokumentacji technicznej budynku
Bieżący kontakt i utrzymywanie dobrych relacji z najemcami i właścicielami nieruchomości
Nadzór nad przygotowaniem i realizacją budżetów- OPEX, CAPEX, w tym m.in nadzór nad procesem ofertowania na dostawę mediów, usług itp., planowaniem przeglądów i napraw, planowaniem prac inwestycyjnych
Koordynowanie procesów wprowadzania i aktualizowania danych dla nieruchomości w SAP
Nadzór nad przygotowywaniem miesięcznych raportów dla Klienta m.in: realizacja budżetu OPEX,CAPEX, rent roll, NOI, status zadłużenia i działania windykacyjne, także dot. zabezpieczeń umów najmu
Koordynacja procesu ustalania strategii działań operacyjnych oraz inwestycyjnych dla zarządzanych obiektów m.in: wprowadzanie optymalizacji kosztów utrzymania i funkcjonowania nieruchomości, wdrażanie rozwiązań, zwiększających atrakcyjność i wartość nieruchomości;
Nasze wymagania
Min. 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
Wyższe wykształcenie (mile widziane ekonomiczne lub techniczne)
Wiedza dotycząca optymalnego funkcjonowania powierzchni magazynowych
Profesjonalne podejście do wykonywania pracy
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, menadżerskie oraz negocjacyjne
Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
Zaangażowane w rozwój firmy oraz wysoka inicjatywa w działaniu
Licencja zarządcy nieruchomości
To oferujemy
Pracę pełną wyzwań w nowoczesnej i dynamicznej firmie
Przyjazną atmosferę pracy
Możliwości rozwoju zawodowego
Atrakcyjne warunki pracy, w tym prywatną opiekę medyczną
Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia
CREAM Sp. z o.o.
CREAM Property Advisors to firma doradcza specjalizująca się w zarządzaniu nieruchomościami i ich wynajmie.
Nasz model działania opiera się na indywidualnym podejściu do każdego obiektu, pracy w grupach projektowych dedykowanych poszczególnym nieruchomościom i skrupulatnej analizie ich funkcjonowania. Oferujemy zaawansowane narzędzia z zakresu asset managementu wsparte pracą działów: leasingowego, handlowego, windykacyjnego i marketingowego.