Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Zastępca Dyrektora ds. finansowych

CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH JEDNOSTEK OŚWIATY W POZNANIUO firmie

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor

Twój zakres obowiązków

  • organizacja i nadzór nad wykonywaniem zadań

  • prowadzenie rachunkowości jednostki

  • wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi

  • dokonywania wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych

  • prowadzenie polityki rachunkowości

  • znajomość przepisów z zakresu naliczania podatku VAT

  • doświadczenie w kierowaniu zespołami pracowników.

Nasze wymagania

  • obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz.1282)

  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych

  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów, za przestępstwo skarbowe, a także za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego

  • nieposzlakowana opinia

  • wykształcenie – zgodne z odrębnymi przepisami polegającymi na obowiązku spełnienia jednego z poniższych warunków:

  • 1. ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości

  • 2. ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości

  • 3. certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych wydany na podstawie odrębnych przepisów

  • 4. co najmniej 5-letni staż pracy w administracji samorządowej na stanowisku w księgowości lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na stanowisku pracy objętym ogłoszeniem o naborze

  • wiedza w zakresie: finansów publicznych, rachunkowości (ze szczególnym uwzględnieniem zasad rachunkowości obowiązujących w jednostkach sektora finansów publicznych), prowadzenia gospodarki finansowej samorządu gminnego, dochodów jednostek samorządu terytorialnego, przepisów VAT w sferze jednostek samorządu terytorialnego, podatków i opłat lokalnych, odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, postępowania administracyjnego, prowadzenia egzekucji administracyjnej, Prawa zamówień publicznych, Kodeksu pracy.

  • biegła znajomość obsługi programów finansowo – księgowych, bankowych oraz służących do sporządzania sprawozdawczości budżetowej; umiejętność pracy w sieci informatycznej związanej z obsługą elektronicznego obiegu dokumentów

  • znajomość zagadnień klasyfikacji budżetowej i sprawozdawczości budżetowej w zakresie księgowości budżetowej

  • predyspozycje osobowościowe: profesjonalizm, wiarygodność, planowanie i analityka, obiektywizm, odpowiedzialność, obowiązkowość, rzetelność, odporność na stres, samodzielność, umiejętność rozwiązywania konfliktów, konsekwencja w działaniu, pozytywne nastawienie, komunikatywność, umiejętność kierowania zespołem.

Wymagane dokumenty

  • CV- ze szczegółowym opisem przebiegu kariery zawodowej

  • Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych

  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub znajomości języka polskiego potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej

  • Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych

  • Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • Wybrani kandydaci na rozmowę kwalifikacyjną będą zobowiązani dostarczyć świadectwa pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje.

Inne informacje:

  • Prosimy o składanie ofert z dopiskiem "z-ca Dyrektora ds. finansowych".

  • Miejsce pracy - Centrum Usług Wspólnych Jednostek Oświaty w Poznaniu, ul. Słowackiego 58/60 D 60-521 Poznań.

  • Stanowisko nie jest przystosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

  • Oferty można także składać elektronicznie na adres: [email protected]

  • Rozpatrywane będą tylko oferty kompletne, tj. zawierające wszystkie dokumenty wskazane w sekcji "Wymagane dokumenty".

  • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie był niższy niż 6%.