Zastępca Dyrektora ds. Realizacji Inwestycji

PGB Serwis Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

PGB Serwis Sp. z o.o.

Gotarda 9

Warszawa

top

Polska Grupa Biogazowa to lider polskiego rynku w zakresie budowy i eksploatacji biogazowni rolniczych. Wytwarzamy, dystrybuujemy i sprzedajemy zieloną energię elektryczną i ciepło. Przyszłość firmy wiąże się z dynamicznym rozwojem sektora biogazu w Polsce i na świecie, dlatego w perspektywie najbliższych 3 lat planujemy budowę kolejnych 19 nowych biogazowni oraz rozwój rozproszonej energetyki zarówno w kraju, jak i za granicą. W skład Polskiej Grupy Biogazowej wchodzi kilkanaście spółek m.in. PGB Inwestycje, PGB Innowacje, PGB Dystrybucja oraz PGB Serwis. Więcej informacji na temat profilu działalności Grupy PGB znajduje się na stronie www.polskagrupabiogazowa.pl


Jeśli posiadasz wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnych, nadzorze robót budowlanych w szczególności obiektów przemysłowych, doskonale znasz przepisy z zakresu prawa budowlanego, energetycznego i BHP, a do tego jesteś osobą energiczną, samodzielną i wielozadaniową, to nasza oferta pracy jest właśnie dla CIEBIE!


Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

ZASTĘPCA DYREKTORA
DS. REALIZACJI INWESTYCJI
Miejsce pracy: Warszawa/ ul. Gotarda 9, Mokotów


Jakie zadania czekają na Ciebie?

  • prowadzenie projektów inwestycyjnych dotyczących budów i modernizacji biogazowni rolniczych na wszystkich etapach realizacji projektu, w tym przygotowanie do budowy, budowa z montażem i uruchomieniem urządzeń oraz oddanie do eksploatacji,
  • opracowywanie harmonogramów realizacji inwestycji,
  • przygotowywanie i negocjowanie umów z wykonawcami/usługobiorcami,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej i finansowej, w tym wykonawczej i podwykonawczej dla każdego z projektów,
  • zarządzanie ustalonym budżetem dla każdego z prowadzonych projektów budowlanych,
  • koordynowanie prac pomiędzy wszystkimi wykonawcami i dostawcami,
  • nadzór nad prawidłowym wykonaniem robót i usług,
  • monitorowanie budowy i postępów budowy oraz zgodności wykonywanych robót/usług przez wykonawców z harmonogramem, umowami, specyfikacją techniczną i przepisami prawa,
  • prowadzenie biura budowy,
  • prowadzenie uzgodnień i uzyskiwanie zgód decyzji od właściwych urzędów w sprawach prowadzonej realizacji inwestycji,
  • sporządzanie raportów i dokumentacji fotograficznej z postępu prac budowlanych i uzgodnień z wykonawcami,
  • planowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających procesy w obszarze realizacji inwestycji,
  • raportowanie bieżących zadań do Zarządu Spółki.


Jakie są nasze oczekiwania?

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki - budownictwo, energetyka, mechanika),
  • minimum 5 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, energetycznego i BHP,
  • bardzo dobra znajomość rynku budowlanego i energetycznego pod kątem realizacji projektów budowlanych,
  • minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem rozproszonym,
  • doświadczenie w pracy z wykorzystaniem metodyk zarządzania projektami,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, Projekt,
  • dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych na terenie kraju,
  • odpowiedzialność i samodzielność,
  • rzetelność i skrupulatność,
  • otwartość, dynamizm i zaangażowanie w działanie,
  • czynne prawo jazdy kat. B.


Jakie korzyści oferujemy?

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w ambitnym zespole,
  • Wspierającą kulturę pracy,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Dofinansowanie w 80% do pakietu prywatnej opieki medycznej,
  • Możliwość wykupienia karty Multisport.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres za pomocą przycisku „Aplikuj”.

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie klauzuli następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez MCX sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”

bottom

Polska Grupa Biogazowa to lider polskiego rynku w zakresie budowy i eksploatacji biogazowni rolniczych. Wytwarzamy, dystrybuujemy i sprzedajemy zieloną energię elektryczną i ciepło. Przyszłość firmy wiąże się z dynamicznym rozwojem sektora biogazu w Polsce i na świecie, dlatego w perspektywie najbliższych 3 lat planujemy budowę kolejnych 19 nowych biogazowni oraz rozwój rozproszonej energetyki zarówno w kraju, jak i za granicą. W skład Polskiej Grupy Biogazowej wchodzi kilkanaście spółek m.in. PGB Inwestycje, PGB Innowacje, PGB Dystrybucja oraz PGB Serwis. Więcej informacji na temat profilu działalności Grupy PGB znajduje się na stronie www.polskagrupabiogazowa.pl


Jeśli posiadasz wykształcenie techniczne, doświadczenie w realizacji projektów inwestycyjnych, nadzorze robót budowlanych w szczególności obiektów przemysłowych, doskonale znasz przepisy z zakresu prawa budowlanego, energetycznego i BHP, a do tego jesteś osobą energiczną, samodzielną i wielozadaniową, to nasza oferta pracy jest właśnie dla CIEBIE!


Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

ZASTĘPCA DYREKTORA
DS. REALIZACJI INWESTYCJI
Numer ref.: Miejsce pracy: Warszawa/ ul. Gotarda 9, Mokotów


Jakie zadania czekają na Ciebie?

  • prowadzenie projektów inwestycyjnych dotyczących budów i modernizacji biogazowni rolniczych na wszystkich etapach realizacji projektu, w tym przygotowanie do budowy, budowa z montażem i uruchomieniem urządzeń oraz oddanie do eksploatacji,
  • opracowywanie harmonogramów realizacji inwestycji,
  • przygotowywanie i negocjowanie umów z wykonawcami/usługobiorcami,
  • prowadzenie dokumentacji technicznej i finansowej, w tym wykonawczej i podwykonawczej dla każdego z projektów,
  • zarządzanie ustalonym budżetem dla każdego z prowadzonych projektów budowlanych,
  • koordynowanie prac pomiędzy wszystkimi wykonawcami i dostawcami,
  • nadzór nad prawidłowym wykonaniem robót i usług,
  • monitorowanie budowy i postępów budowy oraz zgodności wykonywanych robót/usług przez wykonawców z harmonogramem, umowami, specyfikacją techniczną i przepisami prawa,
  • prowadzenie biura budowy,
  • prowadzenie uzgodnień i uzyskiwanie zgód decyzji od właściwych urzędów w sprawach prowadzonej realizacji inwestycji,
  • sporządzanie raportów i dokumentacji fotograficznej z postępu prac budowlanych i uzgodnień z wykonawcami,
  • planowanie i wdrażanie rozwiązań usprawniających procesy w obszarze realizacji inwestycji,
  • raportowanie bieżących zadań do Zarządu Spółki.


Jakie są nasze oczekiwania?

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki - budownictwo, energetyka, mechanika),
  • minimum 5 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, energetycznego i BHP,
  • bardzo dobra znajomość rynku budowlanego i energetycznego pod kątem realizacji projektów budowlanych,
  • minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem rozproszonym,
  • doświadczenie w pracy z wykorzystaniem metodyk zarządzania projektami,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, Projekt,
  • dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych na terenie kraju,
  • odpowiedzialność i samodzielność,
  • rzetelność i skrupulatność,
  • otwartość, dynamizm i zaangażowanie w działanie,
  • czynne prawo jazdy kat. B.


Jakie korzyści oferujemy?

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w ambitnym zespole,
  • Wspierającą kulturę pracy,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Dofinansowanie w 80% do pakietu prywatnej opieki medycznej,
  • Możliwość wykupienia karty Multisport.

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres za pomocą przycisku „Aplikuj”.

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.

Prosimy o zamieszczenie klauzuli następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez MCX sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”

Ogłoszenie archiwalne