Ta oferta pracy jest nieaktualna od 186 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Zastępca Dyrektora ds. Rynku Tradycyjnego

  • warmińsko-mazurskie
  • Dyrektor/Prezes
  • 21.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Firma o ugruntowanej pozycji na rynku chemii budowlanej
    poszukuje kandydata lub kandydatki na stanowisko
    Zastępca Dyrektora ds. Rynku Tradycyjnego
    Miejsce pracy: cała Polska
    Nr ref.: ZCTR

    Jest to nowa rola w firmie, która stwarza możliwość samodzielnego prowadzenia projektu polegającego na rozbudowie i kontynuacji współpracy z najważniejszymi, biznesowymi partnerami naszej firmy. Związana jest ona z koordynowaniem zadań i wdrażaniem nowych rozwiązań w nowoczesnym podejściu do budowania relacji ze strategicznymi klientami.


    Dzięki różnorodności i złożoności zadań, praca ta jest ciekawa i daje możliwość poznania całej organizacji oraz istniejących procesów. Masz realny wpływ na kształt własnych działań, to Ty jesteś współtwórcą zasad w tym projekcie.


    Zastanawiasz się co wyróżnia tę ofertę?

    • Realny wpływ na finalne rozwiązania
    • Bezpośredni kontakt z osobami decyzyjnymi ( nie mamy rozbudowanych, „korporacyjnych” ścieżek dotarcia do osoby, która da „zielone światło”)
    • Niezależność w działaniu

    Kogo szukamy?

    Osoby, która jest gotowa, by inspirować, kwestionować i proponować nowe rozwiązania dla obszaru biznesowego, dlatego też zakładamy, że poszukiwany Zastępca Dyrektora ds. Rynku Tradycyjnego:

    • Ma doświadczenie w podobnym obszarze (współpraca ze strategicznymi Klientami) – rozumie potrzeby i specyfikę branży
    • Skupia się na realizacji celu, dzięki umiejętności współpracy z innymi
    • Nie wyklucza rozwiązań niekonwencjonalnych i niestandardowych
    • Koncentruje się na optymalizacji działań, wie jakie sprawy mają pierwszeństwo, przewiduje ryzyko i ma kilka planów „B”
    • Tworzy środowisko, które zapewni trwałe utrzymanie efektów wdrażanych rozwiązań.
    • Ma gotowość do podróży służbowych na terenie Polski


    Przykładowe zadania jakich można się spodziewać?

    • Tworzenie długoterminowej strategii sprzedaży
    • Realizacja założonego planu sprzedażowego
    • Opracowanie i wdrożenie w życie standardów utrzymania i rozwijania współpracy z klientem strategicznym.
    Czego możesz się spodziewać rozpoczynając z nami współpracę:

    Doceniamy Twoją umiejętność wykorzystania posiadanego doświadczenia, dlatego zapewniamy Ci wysokiej jakości wyposażenie na stanowisku- samochód służbowy, laptop, telefon oraz atrakcyjne wynagrodzenie stałe plus premie, ubezpieczenie grupowe, umowę o pracę.

    Jeśli jesteś zainteresowany ofertą prześlij nam swoje dokumenty aplikacyjne, prosimy nie wysyłaj nam standardowego listu motywacyjnego, bardziej zainteresuje nas stworzony specjalnie na potrzeby tej rekrutacji opis Twojej osoby- to Ty zadecyduj co chcesz w nim zawrzeć.
    Megaron S.A.Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Megaron S.A. moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez  moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
    bottom