Oferta pracy

Zastępca dyrektora działu ds. marketingu międzynarodowego

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB AkademiaO firmie

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia

Aleja Niepodległości 2

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • współtworzenie strategii marketingowej oraz wyznaczanie nowych kierunków rozwoju dla rynków zagranicznych

  • przekładanie wypracowanych wizji na konkretne rozwiązania

  • analizowanie trendów rozwoju komunikacji oraz przygotowywanie rekomendacji działań na rynki zagraniczne

  • realizacja planów marketingowych

  • współtworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym (offline i online)

  • nadzór nad kreowaniem wizerunku marki w mediach oraz nadzorowanie realizacji kampanii reklamowych

  • nadzór nad treściami reklamowymi w materiałach cyfrowych i drukowanych

  • osiąganie wyznaczonych celów (praca na KPI)

  • monitoring i raportowanie efektywności prowadzonych działań

  • bieżąca analiza danych o kliencie oraz efektywności realizowanych działań na podstawie dostępnych narzędzi (Power BI, Google Analytics)

  • analizowanie konkurencji w celu identyfikacji i wykorzystywania szans rynkowych

  • zarządzanie podległym zespołem (organizacja pracy, delegowanie zadań, odbieranie wyników pracy)

  • dbanie o przepływ informacji i budowanie dobrych relacji wewnątrz organizacji (współpraca z działem PR, badań i analiz oraz sprzedaży)

  • nadzorowanie współpracy z kooperantami (agencjami, domami mediowymi) w Polsce i zagranicą

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe

  • minimum 5 letnie doświadczenie w obszarze marketingu – praca w środowisku międzynarodowym

  • minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem

  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość j. rosyjskiego

  • umiejętność myślenia strategicznego połączonego z zarządzaniem operacyjnym

  • praktyczna znajomość technik, działań i narzędzi marketingowych (cyfrowych i tradycyjnych), umiejętność budowania strategii marketingowych i kampanii promocyjnych

  • kompetencje analityczne - umiejętność trafnego wnioskowania na podstawie danych, bardzo dobra znajomość Excela

  • nastawienie na realizację celów oraz konsekwencja w działaniu

  • umiejętności koordynowania kilku projektów jednocześnie oraz samodzielność w działaniu

  • umiejętności komunikowania swoich potrzeb, wymagań i propozycji w rozmowach z kadrą zarządzającą

  • umiejętności sprawnego organizowania pracy własnej i zespołu

  • samodzielność w działaniu oraz umiejętność współdziałania z innymi działami w firmie

  • zdolności dynamicznego działania, otwartość na zmiany oraz chęć rozwoju

To oferujemy

  • umowę o pracę na pełen etat

  • współpracę i wsparcie zespołu, tworzącego kreatywne środowisko pracy

  • dostęp do specjalistycznej wiedzy – szkolenia, spotkania z ekspertami

  • możliwość skorzystania z pakietu dodatków pozapłacowych (opieka medyczna, Medicover, karta Multisport, Ubezpieczenie na życie Generali)

  • możliwość podjęcia studiów na Uczelniach z Grupy TEB Akademia, na bardzo korzystnych warunkach finansowych – dofinansowanie od pracodawcy

  • dodatkowe dni wolne w roku

  • biuro zlokalizowane w centrum Poznania

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • firmowa biblioteka

Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia

TEB Akademia sp. z o.o. to założyciel największej w Polsce grupy uczelni niepublicznych – Wyższych Szkół Bankowych i Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Siłą TEB Akademii są ludzie, ich talenty i ambicje.

To oni budują twórcze i skuteczne zespoły, wyznaczają cele i poszukują innowacyjnych sposobów ich realizacji. Odnoszą sukcesy, uczą się na błędach, nigdy nie nudzą się w pracy.

Przewiń do profilu firmy