Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Zastępca Dyrektora Działu Należności i Zabezpieczeń Finansowych

PUH „Chemirol” sp. z o.o.O firmie

  • Mogilno

    Mogilno, kujawsko-pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 7 godzin temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor

Twój zakres obowiązków

  • weryfikacja i analiz ryzyka aktualnych i przyszłych klientów firmy z Polski i z zagranicy,

  • monitorowanie i kontrolę ryzyka według kryterium finansowego oraz transakcyjnego,

  • wsparcie w zakresie minimalizacji strat - monitorowanie rozliczeń z kontrahentami spółki,

  • udział w rozwijaniu polityki oceny ryzyka kredytowego,

  • uczestnictwo w procesie przyznawania i administracji portfelem kredytów kupieckich aktualnych i potencjalnych klientów firmy (wywiad gospodarczy, analiza finansowa, ustanawianie zabezpieczeń),

  • podejmowanie decyzji w zakresie realizacji i zasad zabezpieczenia dla transakcji handlowych przekraczających warunki kredytowe klientów,

  • zbieranie i archiwizację informacji potrzebnych do analizy kredytowej,

  • zarządzanie procesem windykacji,

  • windykacja terenowa,

  • negocjowanie warunków spłaty zadłużenia,

  • koordynowanie i kontrole pracy zespołu,

  • kontrola efektywności procesu pod kątem wyznaczonych celów,

  • współpraca z działem prawnym (postępowania sądowe),

  • sporządzanie prognoz, raportów oraz analiz.

Nasze wymagania

  • ukończyła studia kierunkowe z zakresu ekonomii/ finansów,

  • posiada minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze analizy kredytowej, zarządzania wierzytelnościami oraz procesach windykacyjnych,

  • posiada praktyczną umiejętność analizy sprawozdań finansowych i oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej podmiotów gospodarczych,

  • posiada poparte sukcesami doświadczenie na podobnym stanowisku,

  • jest zorientowana na wynik,

  • posiada umiejętność analitycznego myślenia i precyzyjnego komunikowania się,

  • potrafi pracować z dużą ilością danych,

  • biegle obsługuje pakiet MS Office (Word, Excel),

  • dokładnie i skrupulatnie podchodzi do realizacji wyznaczonych celów,

  • lubi wyzwania i potrafi radzić sobie z presją czasu,

  • potrafi pracować w zespole i motywować innych do pracy,

  • jest w pełni dyspozycyjna,

  • posiada prawo jazdy kat B,

  • wiedza z zakresu prawa handlowego i cywilnego będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy

  • perspektywy rozwoju zawodowego,

  • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze i premie za osiągane wyniki,

  • pakiet benefitów: samochód służbowy,

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • niezbędne narzędzia pracy oraz szkolenia,

  • przyjazną atmosferę pracy.