Oferta pracy

Zastępca Dyrektora Działu Zakupów

Holiday Park & Resort

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • dyrektor, menedżer
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Organizacja pracy pracowników Działu Zakupów

  • Koordynacja i kontrola procesów wyboru dostawców

  • Prowadzenie negocjacji handlowych

  • Doskonalenie relacji z dostawcami

  • Analiza warunków handlowych z dostawcami

  • Optymalizacja procesu zakupowego: redukcja kosztów, wdrożenie nowego systemu do zarządzania gospodarką magazynową

  • Zarządzanie projektami w ramach podległego obszaru biznesowego

  • Wsparcie działań strategicznych Dyrektora Działu Zakupów związanych z rozwojem biznesu

Nasze wymagania

  • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe w obszarze zakupów (dodatkowym atutem będzie doświadczenie w branży FMCG lub wyposażenia hoteli)

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem specjalistów

  • Świadomość kosztowa i biznesowa

  • Rozwinięte zdolności analityczne, bardzo dobra praktyczna znajomość programu MS Excel

  • Dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na realizację procesu zakupowego od dostawców zagranicznych

  • Efektywna organizacja pracy własnej i podległego zespołu

  • Zaangażowanie i inicjatywa w proponowaniu rozwiązań oraz radzeniu sobie z wyzwaniami

  • Skrupulatność, dokładność

  • Czynne prawo jazdy kat. B

  • Dyspozycyjność i gotowość do okresowych wyjazdów służbowych (miejscowości nadbałtyckie, Kotlina Jeleniogórska)

To oferujemy

  • Możliwość indywidualnego, nieograniczonego rozwoju biznesowego w dynamicznie rosnącej organizacji (zmierzającej do potrojenia skali prowadzonego biznesu turystycznego w najbliższych kilku latach), wchodzącej w skład Grupy blisko 40 podmiotów działających w kilkunastu branżach

  • Stabilną współpracę w oparciu o elastyczne formy współpracy (rodzaj umowy w zależności od preferencji Kandydata)

  • Atrakcyjne wynagrodzenie

  • Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny, ubezpieczenie grupowe, zniżki na posiłki)

  • Możliwość korzystania z wypoczynku w resortach Holiday Park & Resort (wraz z rodziną) na preferencyjnych warunkach

  • Samochód służbowy także do celów prywatnych

  • Atrakcyjne miejsce pracy w nowoczesnym biurowcu w Poznaniu (ul. Kopanina 34)

  • Elastyczne godziny pracy

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • zniżki na posiłki

Holiday Park & Resort

Holiday Park & Resort to sieć sześciu luksusowych resortów nad polskim morzem, w których każdego dnia wakacje spędza niemal 10 000 Gości. Jesteśmy prężnie rozwijającą się spółką z kapitałem polskim, która w ciągu zaledwie 6 lat zyskała pozycję lidera w swojej branży, a także otrzymała nagrody „Luksusowa Marka Roku 2020”, „Luksusowy Produkt Roku 2020” oraz „Najwyższa Jakość Roku 2020”. Starannie zaprojektowane miejsca noclegowe i bogata infrastruktura, idealnie wkomponowane w przyrodę w bliskiej odległości od morza, to wyjątkowe miejsce na rodzinne wakacje. Nasza sieć nieustająco się rozwija, jesteśmy w trakcie budowy największego w Europie kompleksu turystyczno-rozrywkowego w jednej z miejscowości na południu Polski, aparthotelu (ponad 220 luksusowych apartamentów) pod Kołobrzegiem oraz eleganckiego, butikowego hotelu na Starym Rynku z Poznaniu.

Przewiń do profilu firmy