Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Zastępca Dyrektora Handlowego

GROW Business Projects

  • Tarnów

    Tarnów, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • dyrektor
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz

Rekrutujemy dla

Dla jednego z największych dystrybutorów materiałów i narzędzi budowlanych w Polsce, prowadzimy rekrutację na stanowisko Zastępca Dyrektora Handlowego. Poszukujemy kandydatów posiadających potwierdzone doświadczenie w obszarze zarządzania rozbudowanymi i wielopoziomowymi strukturami, którzy mają praktyczną wiedzę z zakresu optymalizacji struktury przychodów i kosztów oraz prowadzenia efektywnej polityki zakupowej.

Twój zakres obowiązków

  • Rozwój Działu handlowego, inicjowanie działań rozwojowych w wymiarze ludzkim i organizacyjnym

  • Analiza rynku, tworzenie planów sprzedaży oraz ich egzekwowanie od podległej struktury

  • Wdrażanie efektywnej polityki zakupowej i nadzór nad optymalizacją warunków handlowych

  • Budowanie i utrzymywanie zyskownych relacji z klientami i dostawcami

  • Zarządzanie rozwojem podległego zespołu, wyznaczanie celów, motywowanie oraz ocena efektywności pracy zespołu

  • Bieżąca współpraca z Zarządem firmy

Wymagania pracodawcy

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu wielopoziomową strukturą)

  • Doświadczenie w formułowaniu i wdrażaniu strategii zakupów i sprzedaży, zarządzaniu zmianą i wprowadzaniu do realiów Firmy działań wspierających sprzedaż

  • Wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne i analityczne

  • Łatwość w nawiązywaniu relacji interpersonalnych i współpracy z innymi

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, terminowość, skrupulatność

  • Umiejętność pracy pod presją czasu

  • Znajomość rynku i branży dystrybucji materiałów budowlanych będzie dodatkowym atutem

Pracodawca oferuje

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w branży budowlanej

  • Samodzielne stanowisko dostarczające ciekawych wyzwań

  • Realny wpływ na zmianę i organizację procesów

  • Umowę o pracę z konkurencyjnym wynagrodzeniem i pakietem prowizyjnym

  • Atrakcyjne narzędzia pracy oraz pakiet benefitów oferowanych przez firmę

  • Udział w szkoleniach narzędziowych i kompetencyjnych

  • Konkretne, mierzalne i określone w czasie cele długo i krótkoterminowe

Benefity

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

GROW Business Projects

GROW Business Projects, to zespół ekspertów, przygotowujących i prowadzących programy rozwojowe, projekty konsultingowe, doradcze i wdrożeniowe. Nasza firma powstała z myślą o dostarczaniu nowych rozwiązań optymalizujących sprzedaż.

Usługi jakie oferujemy naszym Klientom, są wynikiem ciągłej ewolucji, pod wpływem zdobywanych doświadczeń, a także bogatej wiedzy merytorycznej.

Wartością nadrzędną, jaka przyświeca podejmowanym przez nas działaniom, jest chęć wspierania wiedzą i doświadczeniem zarówno małych, jak i dużych organizacji, w osiąganiu ich celów biznesowych.

Pomagamy naszym klientom przekształcić wizje i strategie w koncepcje rozwiązań, a następnie w portfele projektów o jasno zdefiniowanych celach i zakresach.

Funkcjonując w obszarach rekrutacji i doradztwa personalnego podejmujemy współpracę z wieloma firmami.

Zależy nam w szczególności, żeby łączyć najlepszych pracodawców z wyjątkowymi talentami, dlatego w podejmowanych przez nas działaniach stawiamy na kompleksowe, elastyczne a zarazem innowacyjne rozwiązania.

Przewiń do profilu firmy