ubezpieczenie na życie
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyZastępca Dyrektora Handlowego
GROW Business Projects
Tarnów
Tarnów, małopolskie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- dyrektor
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
Rekrutujemy dla
Dla jednego z największych dystrybutorów materiałów i narzędzi budowlanych w Polsce, prowadzimy rekrutację na stanowisko Zastępca Dyrektora Handlowego. Poszukujemy kandydatów posiadających potwierdzone doświadczenie w obszarze zarządzania rozbudowanymi i wielopoziomowymi strukturami, którzy mają praktyczną wiedzę z zakresu optymalizacji struktury przychodów i kosztów oraz prowadzenia efektywnej polityki zakupowej.
Twój zakres obowiązków
Rozwój Działu handlowego, inicjowanie działań rozwojowych w wymiarze ludzkim i organizacyjnym
Analiza rynku, tworzenie planów sprzedaży oraz ich egzekwowanie od podległej struktury
Wdrażanie efektywnej polityki zakupowej i nadzór nad optymalizacją warunków handlowych
Budowanie i utrzymywanie zyskownych relacji z klientami i dostawcami
Zarządzanie rozwojem podległego zespołu, wyznaczanie celów, motywowanie oraz ocena efektywności pracy zespołu
Bieżąca współpraca z Zarządem firmy
Wymagania pracodawcy
Co najmniej 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym (mile widziane doświadczenie w zarządzaniu wielopoziomową strukturą)
Doświadczenie w formułowaniu i wdrażaniu strategii zakupów i sprzedaży, zarządzaniu zmianą i wprowadzaniu do realiów Firmy działań wspierających sprzedaż
Wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne i analityczne
Łatwość w nawiązywaniu relacji interpersonalnych i współpracy z innymi
Bardzo dobra organizacja pracy własnej, terminowość, skrupulatność
Umiejętność pracy pod presją czasu
Znajomość rynku i branży dystrybucji materiałów budowlanych będzie dodatkowym atutem
Pracodawca oferuje
Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji w branży budowlanej
Samodzielne stanowisko dostarczające ciekawych wyzwań
Realny wpływ na zmianę i organizację procesów
Umowę o pracę z konkurencyjnym wynagrodzeniem i pakietem prowizyjnym
Atrakcyjne narzędzia pracy oraz pakiet benefitów oferowanych przez firmę
Udział w szkoleniach narzędziowych i kompetencyjnych
Konkretne, mierzalne i określone w czasie cele długo i krótkoterminowe
Benefity
elastyczny czas pracy
spotkania integracyjne
GROW Business Projects
GROW Business Projects, to zespół ekspertów, przygotowujących i prowadzących programy rozwojowe, projekty konsultingowe, doradcze i wdrożeniowe. Nasza firma powstała z myślą o dostarczaniu nowych rozwiązań optymalizujących sprzedaż.
Usługi jakie oferujemy naszym Klientom, są wynikiem ciągłej ewolucji, pod wpływem zdobywanych doświadczeń, a także bogatej wiedzy merytorycznej.
Wartością nadrzędną, jaka przyświeca podejmowanym przez nas działaniom, jest chęć wspierania wiedzą i doświadczeniem zarówno małych, jak i dużych organizacji, w osiąganiu ich celów biznesowych.
Pomagamy naszym klientom przekształcić wizje i strategie w koncepcje rozwiązań, a następnie w portfele projektów o jasno zdefiniowanych celach i zakresach.
Funkcjonując w obszarach rekrutacji i doradztwa personalnego podejmujemy współpracę z wieloma firmami.
Zależy nam w szczególności, żeby łączyć najlepszych pracodawców z wyjątkowymi talentami, dlatego w podejmowanych przez nas działaniach stawiamy na kompleksowe, elastyczne a zarazem innowacyjne rozwiązania.