Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Zastępca Dyrektora Hotelu

MIELNO HOLIDAY APARTMENTS sp. z o.o.O firmie

7 0009 000 brutto / mies.

MIELNO HOLIDAY APARTMENTS sp. z o.o.

Generała Stanisława Maczka 34

Mielno (pow. koszaliński)

Mielno Holiday Apartments jest kompleksem 85 apartamentów położonym na mierzei pomiędzy Morzem Bałtyckim a Jeziorem Jamno w dzielnicy Unieście należącej do znanego kurortu Mielno. Nasz obiekt jest jednocześnie rodzinnym hotelem jak i wakacyjnym apartamentowcem do spędzenia wolnych chwil. Dla nas podstawą prowadzenia obiektu hotelowego jest zespół pracowników dla których praca jest czymś więcej i którzy kochają to co robią.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy:

Zastępca Dyrektora Hotelu

Zakres obowiązków:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna jest za całościowe wsparcie Dyrektora Hotelu. Szczególnie istotnym obszarem jest troska o wysoką jakość obsługi Gości poprzez sprawne zarządzanie zespołem w obszarze gastronomii, odpowiedni nadzór nad przeprowadzaniem procesów obsługi gości, obiegu dokumentów, optymalizacji sprzedaży, promocji i bieżące rozwiązywanie ewentualnych problemów.

Oferujemy:

  • Stałą i stabilną pracę w młodej i dynamicznej firmie
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
  • Atrakcyjny system motywacyjny

Wymagania:

  • min. rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub dwuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w Hotelu,
  • doświadczenie w prowadzeniu działań merketingowych i sprzedażowych
  • doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu zespołem pracowników,
  • dobre umiejętności organizacyjne i komunikacyjne,
  • zorientowanie na wysoki standard obsługi Gościa,
  • dobra znajomość pakietu MS Office
  • samodzielność, dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy
  • dobra znajomość języka niemieckiego i/ lub angielskiego

Oferujemy:

  • Stałą i stabilną pracę w młodej i dynamicznej firmie
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę
  • Możliwość rozwoju osobistego i zawodowego
  • Atrakcyjny system motywacyjny

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym za pomocą przycisku aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne