Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Zastępca F&B Managera

SSC Górskie-Resorty.pl Sp. z o.o. Sp. k.

  • Wisła

    Wisła, śląskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • menedżer

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie F&B Managera w zarządzaniu całą gastronomią (dbałość o wysoką jakość oferty gastronomicznej, a także utrzymywanie długofalowych relacji z gośćmi)

  • Koordynację i nadzór pracy podległych punktów gastronomicznych w celu zapewnienia wykonywania założonych działań (dwie Restauracje, lobby bar, obsługa sal konferencyjnych i eventów)

  • Zapewnienie wysokiej jakości świadczonych przez hotel usług gastronomicznych zgodnie ze standardami i procedurami,

  • Wspieranie F&B Managera w zarządzaniu podległym zespołem pracowników m.in. poprzez ustalanie grafików i rozliczanie czasu pracy podległych pracowników

  • Nadzór nad kosztami w dziale gastronomii

  • Zarządzanie gospodarką magazynową

  • Przestrzeganie zasad HACCP

  • Zapewnienie terminowego przepływu informacji, dobrej współpracy, prawidłowej komunikację między działami w hotelu i swoim własnym,

  • Przygotowanie raportów i analiza wyników operacyjnych restauracji/ baru

  • Budowanie i utrzymywania dobrych relacji z dostawcami oraz składanie zamówień na potrzeby restauracji

  • Nadzorowanie poziomu stanów magazynowych, nadzorowanie zakupów.

Nasze wymagania

  • Posiadasz doświadczenie w roli Kierownika Zmiany w dużym obiekcie hotelowym (doświadczenie w sieci hotelowej jest mile widziane)

  • Bardzo dobre umiejętności przywódcze (doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem)

  • Znajomość profesjonalnego serwisu i procedur w gastronomii

  • Umiejętności analityczne (doświadczenie w zarządzaniu budżetem)

  • Wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym

  • Znajomość pakietu MS Office.

To oferujemy

  • Elastyczne warunku zatrudnienia (umowa o pracę lub kontrakt)

  • Duże możliwości rozwoju zawodowego poprzez ciekawe wyzwania w obiekcie 5*

  • Możliwość zakwaterowania i wyżywienia na preferencyjnych warunkach

  • Zniżki na korzystanie z noclegów i usług w hotelach należących do Grupy Górskie Resorty

  • Dużą swobodę działania i otwartość na realizację ciekawych pomysłów wspierających określone cele

  • Przyjazną atmosferę pracy a także wspaniałą lokalizację w otoczeniu gór i lasów

  • Współpracę w zespole ekspertów i pasjonatów hotelarstwa

SSC Górskie-Resorty.pl Sp. z o.o. Sp. k.

Górskie Resorty to grupa obiektów, oferujących ponad 1700 pokoi i apartamentów w standardzie 4 i 5 gwiazdek w Szklarskiej Porębie, Karpaczu, Łomnicy i Wiśle. Nasze motto brzmi „Więcej niż hotele”, dlatego dbamy o każdy aspekt wypoczynku. Z naszego doświadczenia wynika, że kluczem do sukcesu są pracownicy, dlatego oferujemy im duże możliwości rozwoju i pracę w przyjaznej atmosferze.

Crystal Mountain Resort***** to nasz nowy hotel w Wiśle. Obiekt posiada 491 eleganckich apartamentów, bogato wyposażone SPA, basen z iluzją nieskończoności oraz centrum biznesowe o pow. 900 mkw.

Przewiń do profilu firmy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.