Zastępca Głównego Księgowego

MERKURY Spółka AkcyjnaO firmie

MERKURY Spółka Akcyjna

Sejneńska

Białystok

ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO
Miejsce pracy: Białystok

MERKURY S.A. - to lider ogólnopolskiej dystrybucji. W terenie pracuje z nami w ok. 100 osób. Rynek tradycyjny obejmuje sprzedaż produktów z kategorii: OTC, FMCG, kosmetyki naturalne i zdrowa żywność (ok. 5000 SKU). Jesteśmy dużą firmą zatrudniającą ponad 300 osób, z siedzibą w Białymstoku, o której możesz przeczytać na stronie firmowej www.merkurysa.pl

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi,
  • Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami dla instytucji zewnętrznych (GUS, Banki),
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT),
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (Banki, US, GUS),
  • Monitorowanie wszystkich księgowopodatkowych aspektów działalności firmy oraz wsparcie w zakresie rozwiązań podatkowych,
  • Kontrola prawidłowości dokumentacji pod kątem bilansowym i podatkowym,
  • Zabezpieczenie prawidłowości umów (pod względem finansowym i podatkowym),
  • Sporządzanie raportów finansowych.

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości,
  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Kompetencje menadżerskie w zarządzaniu wieloosobowym zespołem,
  • Znajomość polskich standardów rachunkowości,
  • Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych,
  • Praktyczna znajomość Ms Office, w tym Excel,
  • Dobra organizacja pracy, dokładność,
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i umiejętności wyciągania wniosków,
  • Duża samodzielność w wykonywaniu codziennych zadań oraz umiejętności komunikacyjne,
  • Otwartość na zmiany, zaangażowanie oraz inicjatywa w działaniu.

Oferujemy:

  • Ambitną pracę w ciekawym i dynamicznie rozwijającym się środowisku zawodowym,
  • Możliwość wpływu na politykę finansową i strategię firmy,
  • Możliwość zdobywania szerokiego doświadczenia zawodowego na atrakcyjnym stanowisku oraz awansu w strukturach organizacji,
  • Pracę w doświadczonym zespole,
  • Przejrzysty proces wdrożenia.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

MERKURY S.A. - to lider ogólnopolskiej dystrybucji. W terenie pracuje z nami w ok. 100 osób. Rynek tradycyjny obejmuje sprzedaż produktów z kategorii: OTC, FMCG, kosmetyki naturalne i zdrowa żywność (ok. 5000 SKU). Jesteśmy dużą firmą zatrudniającą ponad 300 osób, z siedzibą w Białymstoku, o której możesz przeczytać na stronie firmowej www.merkurysa.pl

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

ZASTĘPCA GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Prowadzenie ksiąg rachunkowych zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi,
  • Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych zgodnie z obowiązującymi przepisami dla instytucji zewnętrznych (GUS, Banki),
  • Sporządzanie deklaracji podatkowych (PIT, CIT, VAT),
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (Banki, US, GUS),
  • Monitorowanie wszystkich księgowopodatkowych aspektów działalności firmy oraz wsparcie w zakresie rozwiązań podatkowych,
  • Kontrola prawidłowości dokumentacji pod kątem bilansowym i podatkowym,
  • Zabezpieczenie prawidłowości umów (pod względem finansowym i podatkowym),
  • Sporządzanie raportów finansowych.

Nasze oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii, finansów lub rachunkowości,
  • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
  • Kompetencje menadżerskie w zarządzaniu wieloosobowym zespołem,
  • Znajomość polskich standardów rachunkowości,
  • Bardzo dobra znajomość przepisów podatkowych,
  • Praktyczna znajomość Ms Office, w tym Excel,
  • Dobra organizacja pracy, dokładność,
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i umiejętności wyciągania wniosków,
  • Duża samodzielność w wykonywaniu codziennych zadań oraz umiejętności komunikacyjne,
  • Otwartość na zmiany, zaangażowanie oraz inicjatywa w działaniu.

Oferujemy:

  • Ambitną pracę w ciekawym i dynamicznie rozwijającym się środowisku zawodowym,
  • Możliwość wpływu na politykę finansową i strategię firmy,
  • Możliwość zdobywania szerokiego doświadczenia zawodowego na atrakcyjnym stanowisku oraz awansu w strukturach organizacji,
  • Pracę w doświadczonym zespole,
  • Przejrzysty proces wdrożenia.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
 

Ogłoszenie archiwalne