Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Zastępca Głównego Księgowego

ADEP POLSKA sp. z o.o.

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik

Kancelaria Podatkowa ADEP w Bydgoszczy, należy do najstarszych i największych firm działających w województwie kujawsko-pomorskim w sektorze usług finansowo-księgowych. 

Została założona w 1990 roku i od samego początku jej działalność cechuje wzrost i rozwój. Każdego roku powiększa się również grono Klientów współpracujących z naszą firmą, co jest wymiernym wskaźnikiem wysokiej jakości usług księgowych oraz doradztwa oferowanego przez nasze biuro rachunkowe.

Zastępca Głównego Księgowego

Zakres obowiązków:

  • Zastępowanie Głównego Księgowego w zakresie kluczowych spraw prowadzenia; rachunkowości i podatków;
  • Analiza i kontrola poprawności zapisów księgowych;
  • Przygotowywanie sprawozdań statystycznych;
  • Przygotowanie raportów oraz analiz;
  • Weryfikacja deklaracji podatkowych VAT, JPK, CIT,
  • Udział w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku obrotowego;
  • Wsparcie nadzoru merytorycznego i organizacyjnego nad działem księgowości;
  • Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych;
  • Zapewnienie prawidłowego procesu badania sprawozdania finansowego;
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów finansowych i księgowych;

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe: ekonomia / finanse / rachunkowość.
  • Minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Księgowej, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu księgowości.
  • Znajomość MS Excel na poziomie średniozaawansowanym.
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, duża samodzielność, umiejętność określania priorytetów.
  • Praktyczna wiedza z zakresu Ustawy o Rachunkowości oraz umiejętność stosowania przepisów podatkowych (CIT i VAT w tym, w obrocie międzynarodowym).
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji.
  • Znajomość programu Comarch Optima oraz języka angielskiego na poziomie B2 będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • Dostęp do pakietu medycznego.
  • Interesującą i pełną wyzwań pracę.
  • Możliwość ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych.
  • Dobrą atmosferę w pracy.

Ogłoszenie archiwalne