Zastępca Głównego Księgowego

  • Poznań, wielkopolskie
  • Kierownik
  • 2018-05-24
  • Ważna jeszcze 4 dni (do 2018-06-23)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Concordia Ubezpieczenia, jedno z najszybciej rozwijających się towarzystw
    ubezpieczeniowych, solidny pracodawca i ubezpieczyciel.

     Obecnie poszukuje kandydata do pracy na stanowisko:
    Zastępca Głównego Księgowego
    Miejsce pracy: Poznań

    Zakres zadań:

    • Sporządzanie rocznych i okresowych sprawozdań finansowych, jednostkowych oraz skonsolidowanych
    • Bieżąca kontrola poprawności ujęcia operacji gospodarczych i finansowych oraz kompletności i rzetelności dokumentów z tym związanych, uzgadnianie sald ksiąg analitycznych i syntetycznych - nadzór nad obiegiem dokumentów księgowych i archiwizacją dokumentacji
    • Współpraca z zewnętrznymi instytucjami finansowymi, bankowymi, instytucjami kontroli finansowej, z organem nadzoru oraz biegłym rewidentem, nadzór nad przygotowaniem odpowiednich materiałów i prezentacji regulacji wewnętrznych, w tym z zakresu wyceny instrumentów finansowych
    • Obsługa kontroli podatkowych, obsługa kontroli wewnętrznych oraz audytów
    • Nadzór nad procesami związanymi z funkcjonowaniem działu finansowo-księgowego
    • Czuwanie nad wewnętrznymi procedurami operacyjnymi w celu zapewnienia zgodności z prawem raportowania, w tym podatkowego
    • Monitorowanie i nadzorowanie aspektów księgowo-podatkowych związanych z działalnością firmy
    • Aktywne wsparcie Głównego Księgowego w nadzorowaniu pracy zespołów podległego biura
    • Podejmowanie działań mających na celu optymalizację pracy biura Finansowo-Księgowego

    Oczekujemy:

    • Wykształcenia wyższego (rachunkowość, finanse, prawo podatkowe)
    • Co najmniej 5 lat doświadczenia w pracy w obszarze księgowości i finansów
    • Mile widziane doświadczenie na stanowisku samodzielnego Księgowego lub Zastępcy Głównego Księgowego
    • Umiejętności obsługi programów finansowo-księgowych
    • Dobrej znajomości pakietu MS Office
    • Dobrzej znajomości przepisów ustawy o rachunkowości, międzynarodowych standardów rachunkowości, przepisów podatkowych
    • Dużej samodzielności, aktywności oraz inicjatywy w podejmowaniu działań
    • umiejętności zarządzania ludźmi oraz dobrych umiejętności komunikacyjnych
    • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego, zwłaszcza w aspektach rachunkowości

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę
    • Wsparcie w okresie wdrażania w zadania
    • Zatrudnienie w firmie posiadającej 20-letnie doświadczenie na rynku ubezpieczeniowym
    • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia
    • Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i doskonalenie języków obcych
    • Bogaty pakiet socjalny, w postaci m. in. Lux Med-u, karty OK System, dofinansowania do wypoczynku 
    • Przyjazną atmosferę i możliwość relaksu w specjalnie do tego przeznaczonym relax room'ie (wyposażonym m.in. w piłkarzyki, fotel masujący etc.)
    • Dobrą lokalizację pracy (Poznań, Nowe Miasto)

    Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Administratora Danych Osobowych – Concordia Polska TUW, z siedzibą przy ul. Małachowskiego 10, 61-129 Poznań Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.