Zastępca Kierownika ds. Administracyjno - Technicznych

  • Tarnowskie Góry, śląskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 2018-11-21
  • Ważna jeszcze 8 dni (do 2018-12-21)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Agencja Inicjatyw Gospodarczych S.A. jest podmiotem zarządzającym obiektami sportu i rekreacji w Tarnowskich Górach tj. kompleksem basenów krytych (Park Wodny Tarnowskie Góry), Hala sportowa i sezonowe lodowisko. Spółka świadczy usługi sportu i rekreacji. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy pracownika na stanowisko:

    Zastępca Kierownika
    ds. Administracyjno - Technicznych

    Miejsce pracy: Tarnowskie Góry

    Osoba zatrudniona na stanowisku Zastępcy Kierownika ds. Administracyjno-Technicznych będzie odpowiedzialna za:

    • Prawidłowe prowadzenie, zgodnej z obowiązującymi przepisami dokumentacji technicznej
      i eksploatacyjnej obiektu.
    • Nadzór nad utrzymaniem obiektów w stanie pełnej sprawności technicznej.
    • Utrzymanie ciągłości pracy urządzeń i instalacji.
    • Zapewnienie utrzymania wymaganej jakości wody basenowej.
    • Terminowe zabezpieczenie obiektu w niezbędne dla procesów technologicznych materiały
      i środki chemiczne.
    • Prowadzenie wewnętrznej dokumentacji obiektów.
    • Współdziałanie przy przygotowaniu i kontroli budżetu rocznego dotyczącego utrzymania
      i eksploatacji obiektu.
    • Przygotowanie, negocjowanie i monitorowanie umów oraz kosztów prac konserwacyjnych
      i serwisowych.
    • Przygotowywanie i opracowanie dokumentacji dotyczącej modernizacji i rozbudowy istniejących urządzeń technologicznych; nawiązywanie kontaktu z zewnętrznymi działami serwisowymi, współpraca z zewnętrznymi podwykonawcami prac remontowych i naprawczych.
    • Gospodarka częściami zamiennymi.
    • Odpowiedzialność za gospodarowanie powierzonym mieniem i zabezpieczenie przed kradzieżą
      i zniszczeniem.
    • Organizację pracy podległego personelu i weryfikację wykonania zleconych zadań, sporządzanie harmonogramu pracy oraz planów urlopowych.
    • Nadzorowanie prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji urządzeń technicznych poprzez użytkowanie zgodne z przepisami energetycznymi, BHP i przeciwpożarowymi; nadzorowanie sprzętu kontrolno-pomiarowego.
    • Opracowanie zakresu wykonywanych czynności dla podległego personelu.

    Wymagania:

    • Wykształcenie min. średnie techniczne.
    • Minimum 3 –letnie doświadczenie na stanowisko kierowniczym.
    • Doświadczenie w utrzymaniu technicznym budynków.
    • Mile widziana znajomość prawa zamówień publicznych.
    • Dobra organizacja czasu pracy, sumienność w wykonywaniu obowiązków, dyspozycyjność.

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.
    • Możliwość rozwoju i zdobywania doświadczeń.
    CV wraz z podaniem o zatrudnienie oraz kserokopią uprawnień należy przesyłać za pomocą przycisku aplikuj.