Zastępca Kierownika Działu

  • Radom, mazowieckie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 13.08.2018
  • Ważna jeszcze 23 dni (do 12.09.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY W RADOMIU NA STANOWISKU:

    ZASTĘPCA KIEROWNIKA DZIAŁU

    Wymagania:

    • Wykształcenie minimum średnie oraz doświadczenie w pracy w handlu lub/i obsłudze klienta,
    • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
    • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office),
    • Posiadanie książeczki zdrowia  dopuszczającej  do  kontaktu z  żywnością  (Sanepid),
    • Uprawnienia do obsługi wózków widłowych będą dodatkowym atutem,
    • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
    • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
    • Dyspozycyjność.

    Oferujemy: 

    • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
    • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
    • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
    • Możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
    • Zniżki pracownicze,
    • Szeroki pakiet świadczeń z ZFŚS.

    Aplikacje z dopiskiem w tytule maila / na kopercie: Z-CA KIEROWNIKA

    Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające ODPOWIEDNI DOPISEK w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (CV) należy przesyłać najpóźniej w terminie 2 tygodni od daty ukazania się ogłoszenia na adres Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział Personalny, ul. Czarnieckiego 112/116, 26-617 Radom lub na adres e-mail:

     kadry.radom@selgros.pl

    Sprawdź inne oferty pracy na www.selgros.pl