Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyZastępca Kierownika Działu Służby Pięter
SSC Górskie-Resorty.pl Sp. z o.o. Sp. k.
- Sarnia 21, KarpaczKarpacz, dolnośląskie
- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik / koordynator
- praca stacjonarna
- Praca od zaraz
- Tryb wypłaty:miesięczna
- System wynagrodzeń:stała podstawa + premia za wyniki
SSC Górskie-Resorty.pl Sp. z o.o. Sp. k.
Sarnia 21
Karpacz
Twój zakres obowiązków
Zapewnienie najlepszej jakości usług świadczonych przez Dział Służby Pięter
Organizowanie pracy (np. ustalanie harmonogramu) i wsparcie Kierownika Służby Pięter w rozwijaniu zespołu
Weryfikację istniejących i wprowadzanie nowych procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu
Przeprowadzenie szkoleń dla nowych pracowników działu
Kontrolę porządku i czystości pokoi hotelowych i apartamentowych, korytarzy, holu, sal konferencyjnych zgodnie ze standardami hotelowymi
Przeprowadzanie kontroli higieniczno-sanitarnej na terenie hotelu
Prowadzenie ewidencji wyposażenia pokoi
Wsparcie Kierownika w zarządzaniu zapasami w magazynach, przeprowadzaniu inwentaryzacji
Zapewnienie prawidłowej współpracy z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi na rzecz Działu Służby Pięter
Efektywną współprace z innymi działami w hotelu.
Nasze wymagania
Posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w roli inspektora służby pięter
Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem – czujesz się dobrze w roli lidera zespołu
Potrafisz bardzo dobrze zorganizować pracę sobie oraz zespołowi
Cechuje cię sumienność i dokładność (zwracasz uwagę na szczegóły)
Dobrze radzisz sobie z pracą pod presją czasu
Swobodnie komunikujesz się z ludźmi (szczerość i otwartość w komunikacji)
Jesteś otwarty na ludzi i lubisz im pomagać
Znajomość środowiska Word/Excel (mile widziana)
Znajomość języka angielskiego/niemieckiego (mile widziana).
To oferujemy
Elastyczne warunku zatrudnienia (umowa o pracę lub kontrakt)
Duże możliwości rozwoju zawodowego poprzez ciekawe wyzwania w hotelu 5*
Możliwość zakwaterowania i wyżywienia na preferencyjnych warunkach
Zniżki na korzystanie z noclegów i usług w hotelach należących do Grupy Górskie Resorty
Dużą swobodę działania i otwartość na realizację ciekawych pomysłów wspierających określone cele
Przyjazną atmosferę pracy a także wspaniałą lokalizację w otoczeniu gór i lasów
Współpracę w zespole ekspertów i pasjonatów hotelarstwa.
Benefity
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
spotkania integracyjne
służbowy telefon do użytku prywatnego
kawa / herbata
parking dla pracowników
mieszkanie służbowe
dofinansowanie wypoczynku
O nas
Górskie Resorty to grupa obiektów, oferujących ponad 1700 pokoi i apartamentów w standardzie 4 i 5 gwiazdek w Szklarskiej Porębie, Karpaczu, Łomnicy i Wiśle. Nasze motto brzmi „Więcej niż hotele”, dlatego dbamy o każdy aspekt wypoczynku. Z naszego doświadczenia wynika, że kluczem do sukcesu są pracownicy, dlatego oferujemy im duże możliwości rozwoju i pracę w przyjaznej atmosferze.
Green Mountain Hotel***** to pierwszy pięciogwiazdkowy hotel w Karpaczu, otwarty w 2018 roku. Nowoczesny obiekt dysponuje 137 pokojami, dodatkowo posiada 5 w pełni wyposażonych sal konferencyjnych, strefę SPA & Wellness oraz Salon Dr Irena Eris Beauty Partner.
Miejsce to powstało zarówno z myślą o wypoczynku gości indywidualnych, jak i organizacji spotkań biznesowych. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Zastępca Kierownika Służby Pięter