Zastępca Kierownika Horeca ds. Dostaw

  • Gdańsk, pomorskie pokaż mapę
  • Kierownik
  • 15.02.2018
  • Ważna jeszcze 24 dni (do 17.03.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY W GDAŃSKU NA STANOWISKO

ZASTĘPCA KIEROWNIKA HORECA DS. DOSTAW

Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy w dziale związanym ze sprzedażą i dystrybucją bezpośrednią,
  • Umiejętność współpracy z klientem i zdolności negocjacyjne,
  • Umiejętność analizy danych i bardzo dobrej organizacji pracy,
  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office),
  • Prawo jazdy kat. B (wymagana praktyka),
  • Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów i wyników oraz realizacji określonych celów,
  • Dyspozycyjność w pracy w systemie zmianowym.

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego,
  • Pracę w rozwijającym się segmencie rynku.

Aplikacje z dopiskiem w tytule maila / na kopercie – z-ca kierownika horeca GDAŃSK

Odpowiadamy tylko na wybrane oferty zawierające ODPOWIEDNI DOPISEK w tytule maila lub na kopercie. Aplikacje (CV) należy przesyłać najpóźniej w terminie 2 tygodni od daty ukazania się ogłoszenia na adres Transgourmet Polska Sp. z o.o. Dział Personalny, ul. Wodnika 79, 80-299 Gdańsk lub na adres e-mail:

kadry.gdansk@selgros.pl