Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Zastępca kierownika serwisu mechanicznego

Motiva HRO firmie

4 000 brutto / mies.
  • Słupsk, pomorskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

Motiva HR poszukuje samodzielnejdynamicznej i skrupulatnej osoby do serwisu samochodowego swojego klienta na stanowisko:

Zastępca kierownika serwisu mechanicznego

Wizytówka przyszłego pracodawcy:

AMS Staniuk to rodzinna firma działająca od ponad 20 lat na rynku motoryzacyjnym w Słupsku, jako autoryzowany dealer marki Toyota. W ramach swojej działalności oferuje sprzedaż aut nowych, używanych, dostawczych, a także serwis ASO. Ceniona za otwartość i przyjazną atmosferę wśród swoich klientów i pracowników. Znana wśród mieszkańców Słupska jako partner i sponsor wielu wydarzeń sportowych oraz lokalnych klubów.

Twoje miejsce pracy:

Serwis ASO Toyoty w Słupsku.

Charakter pracy:

Praca stacjonarna

Wymagania:

  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją
  • samodzielność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji
  • realizacja zasad i procedur firmy
  • cechy przywódcze i umiejętności zarządzania zespołem
  • wysoka etyka w pracy
  • sumienność
  • znajomość programów: AUDATEX (czytanie kosztorysów), DMS AutostacjaOffice 365
  • wiedza z zakresu budowy samochodów
  • umiejętność czytania kosztorysów
  • doświadczenie na stanowisku doradcy serwisowego/ mechanika
  • 2-letnie doświadczenie kierownicze zdobyte w serwisie mechanicznym
  • prawo jazdy kategorii B
  • znajomość obsługi programów magazynowych
  • doświadczenie z zakresu obiegu dokumentów magazynowych

Zakres obowiązków:

  • Nadzór i realizacja kwartalnych i miesięcznych planów sprzedażowych w rozbiciu na doradców serwisu
  • Zarządzanie pracownikami serwisu (motywacja, ustalanie grafików pracy, nadzór nad szkoleniami, prowadzenie rekrutacji)
  • Zamknięcie miesiąca i rozliczenie wykonanych prac we współpracy z działem księgowości i administracji
  • Obsługa reklamacji w porozumieniu z Dyrektorem Operacyjnym
  • Przygotowywanie raportów dziennych oraz miesięcznych dla zarządu
  • Nadzór nad jakością realizowanych napraw oraz przygotowanie dokumentacji zdjęciowej po wykonanej naprawie (weryfikowane w badaniach satysfakcji klienta)
  • Kontrola terminowości realizacji napraw oraz kontaktu z klientami
  • Prowadzenia dokumentacji usług wykonanych w salonie w systemie, w tym zapewnienie aktualności statusu w do faktycznego stanu naprawy
  • Nadzór nad rozliczeniami napraw i ew. braków płatności
  • Zapewnienie ciągłości napraw poprzez: utrzymanie kompletnego, sprawnego wyposażenia i narzędzi, a także odpowiednich stanów magazynowych materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych
  • Realizacja polityki marketingowej na terenie serwisu (prezentacja materiałów reklamowych, informacje o akcjach promocyjnych)
  • Prawidłowy opis faktur kosztowych

Wybranym kandydatom pracodawca gwarantuje:

  • wynagrodzenie w wysokości 4000 zł brutto miesięcznie na umowie o pracę
  • miesięczne premie zależne od osiąganych wyników serwisu i realizacji planów Toyota Motor Poland
  • 8-godzinny dzień pracy od poniedziałku do piątku

* (praca w soboty tylko w przypadku niedostępności doradców serwisowych)

  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej z 20-letnim doświadczeniem
  • pracę w oparciu o nowoczesne narzędzia importera Toyota
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • przyjazną atmosferę pracy
  • pakiet profesjonalnych
  • preferencyjne warunki zakupu nowego samochodu
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne