Ta oferta pracy jest nieaktualna od 70 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Zastępca Kierownika Sklepu

  • Kościan, wielkopolskie
  • Kierownik
  • 04.09.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Action przyciąga do swoich sklepów w całej Europie miliony klientów. A ich liczba nieustannie rośnie. To doskonała szansa, by pokazać na co Cię stać.

    Action to szybko rozwijający się międzynarodowy dyskont z produktami niespożywczymi, w którym zatrudnionych jest już 40 000 pracowników w ponad 1000 sklepach w Holandii, Belgii, Niemczech, Francji, Luksemburgu, Austrii, a teraz również w Polsce.

    Oferta Action obejmuje ponad 6000 różnych produktów, głównie niespożywczych. Wciąż staramy się zaskakiwać klientów różnorodnym i zmiennym asortymentem, przy zachowaniu bardzo dobrego stosunku ceny do jakości. Właśnie to było celem założycieli w 1993 roku i tak samo jest do dnia dzisiejszego.

    Nasi ludzie to nasza największa siła, a my wierzymy, że stwarzanie dobrych warunków pracy leży u podstaw sukcesu Action. Oznacza to budowanie silnej kultury organizacyjnej. Niezależnie od roli, jaką pełnisz w organizacji, masz swój udział w rozwoju Action i doświadczeniach naszych klientów. To właśnie obietnica, jaką składamy i Tobie. Nasz sukces jest przedłużeniem Twojego sukcesu.

    Ale Action to coś więcej niż produkty na półkach, wspaniali ludzie, którzy obsługują naszych klientów i siła nabywcza europejskiego giganta sprzedaży detalicznej… co tak naprawdę robimy? To bardzo proste: oferujemy naszym klientom więcej niż oczekują za mniej niż się spodziewają.

    Chcesz mieć milionową publikę? Jesteś osobą z inicjatywą, a satysfakcję klientów stawiasz na pierwszym miejscu? Dołącz już dziś do zespołu Action na stanowisku:

    Zastępca Kierownika Sklepu
    Miejsce pracy: Kościan

    Zadania

    • współpraca z kierownikiem sklepu w zakresie koordynowania i organizowania pracy
    • nadzorowanie działań związanych z funkcjonowaniem sklepu pod nieobecność kierownika
    • nadzorowanie realizacji planów sprzedażowych oraz standardów ekspozycji towarów
    • aktywny udział w procesie sprzedaży oraz dbałość o profesjonalną obsługę klienta
    • dbanie o dobry wizerunek sklepu oraz standardy sieci

    Oczekujemy od Ciebie

    • doświadczenia w kierowaniu kilkunastoosobowym zespołem (także na stanowisku starszego sprzedawcy, asystenta lub zastępcy kierownika)
    • umiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wyniki
    • zdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielności
    • entuzjazmu i dynamiki w działaniu
    • dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego

    W zamian oferujemy

    • ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze
    • 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
    • rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
    • elastyczny czas pracy
    • profesjonalny system szkoleń
    • możliwość rozwoju i awansu zawodowego
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    aplikuj


    Jako firma odpowiedzialna społecznie, jesteśmy również otwarci na zatrudnianie osób niepełnosprawnych.

    Odwiedź naszą stronę kariery, aby dowiedzieć się o nas więcej

    www.pracujwaction.eu

    Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".