Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Zastępca Kierownika Sklepu

NEONET S.A.

  • Koszalin

    Koszalin, zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • wsparcie Kierownika w zarządzaniu sklepem

  • realizacja założonych planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań operacyjnych

  • zarządzanie i koordynowanie pracy całego sklepu oraz zespołu Doradców

  • aktywna sprzedaż oraz weryfikacja wykonania założonego planu dziennego, miesięcznego i kwartalnego

  • dbanie o wizerunek sklepu zgodny z obowiązującymi standardami

  • przydzielanie zadań oraz przeprowadzanie odpraw zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie

  • monitorowanie działań podległych pracowników oraz motywowanie ich do osiągania coraz to lepszych wyników sprzedażowych

Nasze wymagania

  • potrafisz zarządzać sklepem jak swoim biznesem i sprawia Ci to satysfakcję

  • masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem

  • wyzwania działają na Ciebie motywująco i dążysz do ich realizacji mimo pojawiających się trudności

  • praca z ludźmi to Twój żywioł, a kontakt z Klientem i zarządzanie zespołem nakręca Cię do działania

  • masz głowę pełną pomysłów i doskonale organizujesz pracę swoją i swojego zespołu

  • jesteś zmotywowany, nie umiesz „usiedzieć w jednym miejscu” i zarażasz swoim pozytywnym podejściem cały swój zespół :)

To oferujemy

  • umowę o pracę na pełen etat

  • realny wpływ na wysokość zarobków dzięki rozbudowanemu systemowi premiowemu

  • możliwość rozwoju zawodowego według określonych ścieżek kariery

  • rozwinięty program wdrożeniowy i liczne szkolenia podnoszące kompetencje

  • konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami

  • przyjazną atmosferę pracy i zgrany zespół

  • pakiet benefitów: Multisport, Ubezpieczenie Grupowe, Lux Med.

  • rabaty pracownicze

  • Bibliotekę Pracowniczą z najnowszymi pozycjami książek, audiobooków i gier

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • firmowa biblioteka

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Analiza i selekcja dokumentów aplikacyjnych

2

Kontakt telefoniczny

3

Spotkanie z bezpośrednim przełożonym

NEONET S.A.

Od 20 lat nasi eksperci wychodzą naprzeciw potrzebom konsumentów branży RTV i AGD – obecnie już w blisko 300 salonach w Polsce. Jako firma stale rośniemy, dzięki czemu stwarzamy liczne możliwości zdobywania nowych doświadczeń w wielu obszarach naszej grupy kapitałowej. Poza siecią sprzedaży detalicznej oferujemy pracę również w naszej Centrali we Wrocławiu oraz w Centrum Logistycznym w Pabianicach.

Dlaczego my? Zapewniamy możliwość ciągłego podnoszenia swoich kompetencji, co daje realną możliwość awansu wewnętrznego. Dzięki temu budujemy trwałe zespoły na lata.

Do współpracy zapraszamy zarówno osoby z doświadczeniem jak i kandydatów, którzy dopiero rozpoczynają swoją ścieżkę kariery i z nami chcieliby ją budować. Dołącz do nas już dziś!

Przewiń do profilu firmy