dofinansowanie zajęć sportowych
Zastępca Kierownika Sklepu
NEONET S.A.
Koszalin
Koszalin, zachodniopomorskie- ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik / koordynator
- praca stacjonarna
Twój zakres obowiązków
wsparcie Kierownika w zarządzaniu sklepem
realizacja założonych planów sprzedażowych oraz wyznaczonych zadań operacyjnych
zarządzanie i koordynowanie pracy całego sklepu oraz zespołu Doradców
aktywna sprzedaż oraz weryfikacja wykonania założonego planu dziennego, miesięcznego i kwartalnego
dbanie o wizerunek sklepu zgodny z obowiązującymi standardami
przydzielanie zadań oraz przeprowadzanie odpraw zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie
monitorowanie działań podległych pracowników oraz motywowanie ich do osiągania coraz to lepszych wyników sprzedażowych
Nasze wymagania
potrafisz zarządzać sklepem jak swoim biznesem i sprawia Ci to satysfakcję
masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem
wyzwania działają na Ciebie motywująco i dążysz do ich realizacji mimo pojawiających się trudności
praca z ludźmi to Twój żywioł, a kontakt z Klientem i zarządzanie zespołem nakręca Cię do działania
masz głowę pełną pomysłów i doskonale organizujesz pracę swoją i swojego zespołu
jesteś zmotywowany, nie umiesz „usiedzieć w jednym miejscu” i zarażasz swoim pozytywnym podejściem cały swój zespół :)
To oferujemy
umowę o pracę na pełen etat
realny wpływ na wysokość zarobków dzięki rozbudowanemu systemowi premiowemu
możliwość rozwoju zawodowego według określonych ścieżek kariery
rozwinięty program wdrożeniowy i liczne szkolenia podnoszące kompetencje
konkursy sprzedażowe z atrakcyjnymi nagrodami
przyjazną atmosferę pracy i zgrany zespół
pakiet benefitów: Multisport, Ubezpieczenie Grupowe, Lux Med.
rabaty pracownicze
Bibliotekę Pracowniczą z najnowszymi pozycjami książek, audiobooków i gier
Benefity
prywatna opieka medyczna
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
firmowa biblioteka
program rekomendacji pracowników
inicjatywy dobroczynne
Analiza i selekcja dokumentów aplikacyjnych
Kontakt telefoniczny
Spotkanie z bezpośrednim przełożonym
NEONET S.A.
Od 20 lat nasi eksperci wychodzą naprzeciw potrzebom konsumentów branży RTV i AGD – obecnie już w blisko 300 salonach w Polsce. Jako firma stale rośniemy, dzięki czemu stwarzamy liczne możliwości zdobywania nowych doświadczeń w wielu obszarach naszej grupy kapitałowej. Poza siecią sprzedaży detalicznej oferujemy pracę również w naszej Centrali we Wrocławiu oraz w Centrum Logistycznym w Pabianicach.
Dlaczego my? Zapewniamy możliwość ciągłego podnoszenia swoich kompetencji, co daje realną możliwość awansu wewnętrznego. Dzięki temu budujemy trwałe zespoły na lata.
Do współpracy zapraszamy zarówno osoby z doświadczeniem jak i kandydatów, którzy dopiero rozpoczynają swoją ścieżkę kariery i z nami chcieliby ją budować. Dołącz do nas już dziś!