background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Zastępca Kierownika Sklepu

Action Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Kraków
    Kraków, małopolskie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • wspólnie z Kierownikiem Sklepu odpowiadasz za optymalną sprzedaż naszego różnorodnego asortymentu i przewodzisz zespołowi pracowników
  • jesteś współodpowiedzialny za efektywne zagospodarowanie przestrzeni sklepowej oraz regałów
  • zlecasz czynności niezbędne dla zachowania porządku w sklepie i monitorujesz ich realizację
  • asystujesz Kierownikowi Sklepu w ocenie aktualnego stanu zapasów, aby codziennie zamawiać odpowiednią liczbę potrzebnych artykułów
  • wspólnie z Kierownikiem Sklepu jesteś odpowiedzialny za przygotowanie grafików dla pracowników oraz rekrutację
  • jesteś gotowy do udzielania odpowiedzi na pytania współpracowników, kładąc szczególny nacisk na ukierunkowanie na klienta
  • jeżeli jest taka potrzeba, wspólnie z zespołem wykonujesz wszystkie czynności sklepowe

Nasze wymagania

  • doświadczenia w kierowaniu kilkunastoosobowym zespołem (także na stanowisku starszego sprzedawcy, asystenta lub zastępcy kierownika)
  • umiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wyniki
  • zdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielności
  • entuzjazmu i dynamiki w działaniu
  • dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego

To oferujemy

  • ciekawą pracę w atmosferze opartej o szacunek i pracę zespołową
  • profesjonalny system szkoleń
  • pierwszą umowę o pracę na 24 miesiące, bez okresu próbnego, a następnie umowę na czas nieokreślony
  • bezpłatna opieka medyczna Luxmed
  • 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
  • rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego

Twoja rola w naszej organizacji

Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś współodpowiedzialny za codzienne sprawy związane z Twoim sklepem. Zaskakujący, często zmieniający się asortyment oraz sklep pełen nowych produktów każdego dnia – to sprawia, że każdy dzień jest inny. Codziennie dbasz o zadowolenie setek naszych klientów. Asystent Kierownika Sklepu w Action jest przedsiębiorczy, świadomy kosztów i nie boi się ciężkiej pracy. Pracuje w sposób efektywny, lubi pracę w zespole i stara się stosować jak najprostsze rozwiązania.

Action Poland Sp. z o.o.

Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.

Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty.

Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.

Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Zastępca Kierownika Sklepu, Kraków