Oferta pracy

Zastępca Kierownika Sklepu

Action Poland Sp. z o.o.

  • Leżajsk

    Leżajsk, podkarpackie
  • ogłoszenie wygasło 20 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś współodpowiedzialny za codzienne sprawy związane z Twoim sklepem. Zaskakujący, często zmieniający się asortyment oraz sklep pełen nowych produktów każdego dnia – to sprawia, że każdy dzień jest inny. Codziennie dbasz o zadowolenie setek naszych klientów. Asystent Kierownika Sklepu w Action jest przedsiębiorczy, świadomy kosztów i nie boi się ciężkiej pracy. Pracuje w sposób efektywny, lubi pracę w zespole i stara się stosować jak najprostsze rozwiązania.

  • wspólnie z Kierownikiem Sklepu odpowiadasz za optymalną sprzedaż naszego różnorodnego asortymentu i przewodzisz zespołowi pracowników

  • jesteś współodpowiedzialny za efektywne zagospodarowanie przestrzeni sklepowej oraz regałów

  • zlecasz czynności niezbędne dla zachowania porządku w sklepie i monitorujesz ich realizację

  • asystujesz Kierownikowi Sklepu w ocenie aktualnego stanu zapasów, aby codziennie zamawiać odpowiednią liczbę potrzebnych artykułów

  • wspólnie z Kierownikiem Sklepu jesteś odpowiedzialny za przygotowanie grafików dla pracowników oraz rekrutację

  • jesteś gotowy do udzielania odpowiedzi na pytania współpracowników, kładąc szczególny nacisk na ukierunkowanie na klienta

  • jeżeli jest taka potrzeba, wspólnie z zespołem wykonujesz wszystkie czynności sklepowe

Nasze wymagania

  • doświadczenia w kierowaniu kilkunastoosobowym zespołem (także na stanowisku starszego sprzedawcy, asystenta lub zastępcy kierownika)

  • umiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wyniki

  • zdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielności

  • entuzjazmu i dynamiki w działaniu

  • dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego

To oferujemy

  • ciekawą pracę w atmosferze opartej o szacunek i pracę zespołową

  • profesjonalny system szkoleń

  • pierwszą umowę o pracę na 24 miesiące, bez okresu próbnego, a następnie umowę na czas nieokreślony

  • bezpłatna opieka medyczna Luxmed

  • 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie

  • rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action

  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie

  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego

Action Poland Sp. z o.o.

Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.

Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty.

Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.

Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.

Przewiń do profilu firmy