Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Zastępca Kierownika Sklepu

Rekrutacja 360- Pracuj.pl

  • Piaseczno

    Piaseczno, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator, menedżer
  • praca stacjonarna
  • Praca od zaraz

Rekrutujemy dla

Levi Strauss & Co. jest firmą dla ludzi, którzy cenią sobie możliwość kształtowania własnej drogi. Współpracujemy ze sobą zamiast konkurować. Dbamy o siebie nawzajem i czerpiemy z tego wiele radości. Wierzymy, że różnorodność jest naszą siłą. Staramy się nie brać siebie zbyt poważnie. Znajdziesz tu przestrzeń, by odcisnąć swój ślad, bo Levi’s to miejsce, w którym każdy może wyrazić swoje zdanie. Różne perspektywy sprawiają, że jesteśmy silniejsi. Przyjdź do nas do pracy i noś to, co kochasz.

Oprócz możliwości pracy w znakomitej atmosferze dla kochanej przez wielu marki, będziesz mieć okazję rozwijania umiejętności niezbędnych w przyszłej karierze w Levi Strauss & Co. Jeśli zatem kochasz modę, oraz uważasz, że to stanowisko jest dla Ciebie, wyślij swoją aplikację jeszcze dzisiaj!

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja budżetu sklepu i kontrola kosztów.

  • Wsparcie Kierownika w rekrutacjach, motywowaniu oraz zarządzaniu zespołem.

  • Szkolenie zespołu i szukanie możliwości rozwojowych.

  • Profesjonalna obsługa klienta, bycie przykładem.

  • Wsparcie Kierownika w pracach administracyjnych dotyczących sprzedaży i funkcjonowania sklepu.

  • Otwartość w podejściu do realizowanych zadań.

  • Szukanie niestandardowych rozwiązań.

  • Dbanie o wizerunek firmy zgodny z wizją Levi Strauss &Co.

Wymagania pracodawcy

  • Minimum roczne na stanowisku Zastępcy Kierownika Sklepu lub minimum 3 letnie na stanowisku Starszego sprzedawcy / Asystenta Kierownika Sklepu / Supervisora.

  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjnymi i komunikacyjne, praca na priorytetach.

  • Doświadczenie w efektywnej obsłudze klienta.

  • Umiejętność prowadzenia skutecznych rekrutacji, szkoleń oraz motywowania zespołu.

  • Wiedza nt. kontroli kosztów sklepu i zapobiegania stratom.

  • Umiejętność pracy na wskaźnikach, nastawienie na realizację celów sprzedażowych.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym.

Pracodawca oferuje

  • Elastyczny czas pracy.

  • System premiowy.

  • Szerokie możliwości rozwoju i awansu w międzynarodowych strukturach firmy.

  • Bogaty i bezkonkurencyjny pakiet benefitów, m.in. rodzinny pakiet opieki medycznej, produkty firmowe, zniżka pracownicza, program kafeteryjny, nagrody jubileuszowe.

  • Szkolenia, lekcje języka obcego.

  • Telefon służbowy.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • opieka stomatologiczna

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • wyprawka dla dziecka

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

Etapy rekrutacji
1

Nasi rekruterzy dokonają selekcji CV

2

Rekruter przeprowadzi z Tobą wstępną rozmowę kwalifikacyjną

3

Po wyrażeniu przez Ciebie zgody przekażemy CV do pracodawcy

4

Pracodawca przeanalizuje i oceni Twoje CV

5

Jeżeli Pracodawca jest na TAK, skontaktuje się z Tobą