Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyZastępca Kierownika Sklepu
Action Poland Sp. z o.o.
Pruszcz Gdański
Pruszcz Gdański, pomorskie- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik / koordynator
Twój zakres obowiązków
wspólnie z Kierownikiem Sklepu odpowiadasz za optymalną sprzedaż naszego różnorodnego asortymentu i przewodzisz zespołowi pracowników
jesteś współodpowiedzialny za efektywne zagospodarowanie przestrzeni sklepowej oraz regałów
zlecasz czynności niezbędne dla zachowania porządku w sklepie i monitorujesz ich realizację
asystujesz Kierownikowi Sklepu w ocenie aktualnego stanu zapasów, aby codziennie zamawiać odpowiednią liczbę potrzebnych artykułów
wspólnie z Kierownikiem Sklepu jesteś odpowiedzialny za przygotowanie grafików dla pracowników oraz rekrutację
jesteś gotowy do udzielania odpowiedzi na pytania współpracowników, kładąc szczególny nacisk na ukierunkowanie na klienta
jeżeli jest taka potrzeba, wspólnie z zespołem wykonujesz wszystkie czynności sklepowe
Nasze wymagania
doświadczenia w kierowaniu kilkunastoosobowym zespołem (także na stanowisku starszego sprzedawcy, asystenta lub zastępcy kierownika)
umiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wyniki
zdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielności
entuzjazmu i dynamiki w działaniu
dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
To oferujemy
ciekawą pracę w atmosferze opartej o szacunek i pracę zespołową
profesjonalny system szkoleń
pierwszą umowę o pracę na 24 miesiące, bez okresu próbnego, a następnie umowę na czas nieokreślony
bezpłatna opieka medyczna Luxmed
26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na życie
możliwość rozwoju i awansu zawodowego
Twoja rola w naszej organizacji
Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś współodpowiedzialny za codzienne sprawy związane z Twoim sklepem. Zaskakujący, często zmieniający się asortyment oraz sklep pełen nowych produktów każdego dnia – to sprawia, że każdy dzień jest inny. Codziennie dbasz o zadowolenie setek naszych klientów. Asystent Kierownika Sklepu w Action jest przedsiębiorczy, świadomy kosztów i nie boi się ciężkiej pracy. Pracuje w sposób efektywny, lubi pracę w zespole i stara się stosować jak najprostsze rozwiązania.
Action Poland Sp. z o.o.
Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.
Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty.
Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.
Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.