Oferta pracy

Zastępca Kierownika Sklepu

Action Poland Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 17 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś współodpowiedzialny za codzienne sprawy związane z Twoim sklepem. Zaskakujący, często zmieniający się asortyment oraz sklep pełen nowych produktów każdego dnia – to sprawia, że każdy dzień jest inny. Codziennie dbasz o zadowolenie setek naszych klientów. Asystent Kierownika Sklepu w Action jest przedsiębiorczy, świadomy kosztów i nie boi się ciężkiej pracy. Pracuje w sposób efektywny, lubi pracę w zespole i stara się stosować jak najprostsze rozwiązania.

  • wspólnie z Kierownikiem Sklepu odpowiadasz za optymalną sprzedaż naszego różnorodnego asortymentu i przewodzisz zespołowi pracowników

  • jesteś współodpowiedzialny za efektywne zagospodarowanie przestrzeni sklepowej oraz regałów

  • zlecasz czynności niezbędne dla zachowania porządku w sklepie i monitorujesz ich realizację

  • asystujesz Kierownikowi Sklepu w ocenie aktualnego stanu zapasów, aby codziennie zamawiać odpowiednią liczbę potrzebnych artykułów

  • wspólnie z Kierownikiem Sklepu jesteś odpowiedzialny za przygotowanie grafików dla pracowników oraz rekrutację

  • jesteś gotowy do udzielania odpowiedzi na pytania współpracowników, kładąc szczególny nacisk na ukierunkowanie na klienta

  • jeżeli jest taka potrzeba, wspólnie z zespołem wykonujesz wszystkie czynności sklepowe

Nasze wymagania

  • doświadczenia w kierowaniu kilkunastoosobowym zespołem (także na stanowisku starszego sprzedawcy, asystenta lub zastępcy kierownika)

  • umiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wyniki

  • zdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielności

  • entuzjazmu i dynamiki w działaniu

  • dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego

To oferujemy

  • pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji

  • profesjonalny system szkoleń

  • możliwość rozwoju i awansu zawodowego

  • bezpłatny pakiet opieki medycznej

  • 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie

  • rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action

Action Poland Sp. z o.o.

ction to szybko rozwijający się międzynarodowy dyskont z produktami niespożywczymi, w którym zatrudnionych jest już 55 000 pracowników w ponad 1700 sklepach w Holandii, Belgii, Niemczech, Francji, Luksemburgu, Austrii, a teraz również w Polsce.

Nasi ludzie to nasza największa siła, a my wierzymy, że stwarzanie dobrych warunków pracy leży u podstaw sukcesu Action. Niezależnie od roli, jaką pełnisz w organizacji, masz swój udział w rozwoju Action i doświadczeniach naszych klientów.

Jesteś osobą z inicjatywą, a satysfakcję klientów stawiasz na pierwszym miejscu? Dołącz już dziś do zespołu Action na stanowisku: Zastępca Kierownika Sklepu.

Przewiń do profilu firmy

Jako firma odpowiedzialna społecznie, jesteśmy również otwarci na zatrudnianie osób niepełnosprawnych.

Odwiedź naszą stronę kariery, aby dowiedzieć się o nas więcej

www.pracujwaction.eu