Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyZastępca Kierownika Sklepu
Action Poland Sp. z o.o.O firmie
Wieluń, łódzkie
- Ogłoszenie wygasło 21 dni temu
- Kierownik / Koordynator
Action to szybko rozwijający się międzynarodowy dyskont z produktami niespożywczymi, w którym zatrudnionych jest już 55 000 pracowników w ponad 1700 sklepach w Holandii, Belgii, Niemczech, Francji, Luksemburgu, Austrii, a teraz również w Polsce.
Nasi ludzie to nasza największa siła, a my wierzymy, że stwarzanie dobrych warunków pracy leży u podstaw sukcesu Action. Niezależnie od roli, jaką pełnisz w organizacji, masz swój udział w rozwoju Action i doświadczeniach naszych klientów.
Jesteś osobą z inicjatywą, a satysfakcję klientów stawiasz na pierwszym miejscu? Dołącz już dziś do zespołu Action na stanowisku:
Twoja rola w naszej organizacji
Jako Asystent Kierownika Sklepu jesteś współodpowiedzialny za codzienne sprawy związane z Twoim sklepem. Zaskakujący, często zmieniający się asortyment oraz sklep pełen nowych produktów każdego dnia – to sprawia, że każdy dzień jest inny. Codziennie dbasz o zadowolenie setek naszych klientów. Asystent Kierownika Sklepu w Action jest przedsiębiorczy, świadomy kosztów i nie boi się ciężkiej pracy. Pracuje w sposób efektywny, lubi pracę w zespole i stara się stosować jak najprostsze rozwiązania.
Twój zakres obowiązków
- wspólnie z Kierownikiem Sklepu odpowiadasz za optymalną sprzedaż naszego różnorodnego asortymentu i przewodzisz zespołowi pracowników
- jesteś współodpowiedzialny za efektywne zagospodarowanie przestrzeni sklepowej oraz regałów
- zlecasz czynności niezbędne dla zachowania porządku w sklepie i monitorujesz ich realizację
- asystujesz Kierownikowi Sklepu w ocenie aktualnego stanu zapasów, aby codziennie zamawiać odpowiednią liczbę potrzebnych artykułów
- wspólnie z Kierownikiem Sklepu jesteś odpowiedzialny za przygotowanie grafików dla pracowników oraz rekrutację
- jesteś gotowy do udzielania odpowiedzi na pytania współpracowników, kładąc szczególny nacisk na ukierunkowanie na klienta
- jeżeli jest taka potrzeba, wspólnie z zespołem wykonujesz wszystkie czynności sklepowe
Oczekujemy od Ciebie
- doświadczenia w kierowaniu kilkunastoosobowym zespołem (także na stanowisku starszego sprzedawcy, asystenta lub zastępcy kierownika)
- umiejętności organizowania i planowania pracy, zorientowania na wyniki
- zdolności przywódczych, odpowiedzialności, uczciwości i samodzielności
- entuzjazmu i dynamiki w działaniu
- dodatkowym atutem będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
W zamian oferujemy
- pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji
- profesjonalny system szkoleń
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- bezpłatny pakiet opieki medycznej
- 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
- rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi Kandydatami. Prosimy także o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)".
Jako firma odpowiedzialna społecznie, jesteśmy również otwarci na zatrudnianie osób niepełnosprawnych.
Odwiedź naszą stronę kariery, aby dowiedzieć się o nas więcej
Ogłoszenie archiwalne