Oferta pracy

Zone Manager Aftersales – Kierownik Strefy

Opel Poland Sp. z o.o.O firmie

  • pomorskie

    pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • kierownik / koordynator

Twój zakres obowiązków

  • kierowanie działalnością dealerów w strefie poprzez zarządzanie budżetem strefy w sposób zapewniający realizację celów handlowych,

  • zapewnienie, aby wszystkie dostępne elementy pracy z siecią tj. aktywności handlowe i marketingowe, bazy klientów czy procesowanie leadów, były zaimplementowane,

  • wdrażanie programów i procesów sprzedaży i marketingu u dealerów,

  • analizowanie komercyjne, finansowe, organizacyjne i jakościowe sytuacji poszczególnych dealerów w celu maksymalizacji sprzedaży,

  • zapewnienie rozwoju zespołów dealerskich,

  • wspieranie kierowników sprzedaży u dealerów w zarządzaniu ich zespołami poprzez przekazywanie polityk handlowych, przekazywanie miesięcznych planów działań, przygotowywanie raportów sprzedaży, publikowanie standardów operacyjnych i standardów pracy, szkolenia w zakresie nowych produktów, usług i metod,

  • wdrażanie decyzji dotyczących infrastruktury sieciowej strefy w celu optymalizacji wydajności i kosztów,

  • sprawdzanie czy odbywają się szkolenia i czy dobrze są wykorzystywane,

  • przedstawianie informacji zwrotnych od dealerów, które mogłyby usprawnić rozwój sieci,

  • zapewnienie jakości procesu sprzedaży u dealerów,

  • zapewnienie stosowania standardów marki.

Nasze wymagania

  • doświadczenie – min. 3 lata w branży samochodowej na podobnym stanowisku lub stanowisku Key Account Managera,

  • priorytetowe traktowanie konieczności realizacji celu,

  • nakierowania na obsługę klientów,

  • praktyczna wiedza nt. zależności między ceną, produktem i rynkiem – znajomości rynku,

  • znajomość zasad funkcjonowania punktu dealerskiego,

  • podstawowa wiedza nt. jakości usług,

  • prawo jazdy kat. B,

  • dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca porozumiewanie się podczas współpracy z osobami z centrali,

  • dobra znajomość pakietu MS Office w tym Excel oraz PowerPoint,

  • gotowość do częstych podróży służbowych.

To oferujemy

  • umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia,

  • niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop,

  • pracę w dynamicznej, innowacyjnej firmie z branży motoryzacyjnej,

  • indywidualny wybór spośród pakietu benefitów,

  • pracę w terenie z dealerami.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • parking dla pracowników

Opel Poland Sp. z o.o.

Groupe PSA jest międzynarodową korporacją o globalnym zasięgu.

Jej celem jest stać się wiodącym producentem samochodów i dostawcą rozwiązań wspierających mobilność, dających klientom wolność przemieszczania się na co dzień oraz podróżowania po całym świecie.

Przewiń do profilu firmy

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy