3M Service Center EMEA Sp. z o.o.

3M Talent Academy Intership Program: Customer Operations

3M Service Center EMEA Sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ważna jeszcze 21 dni
    do: 18 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Praktykant / Stażysta

3M Service Center EMEA Sp. z o.o.

Wrocław

Nauka i opracowane w 3M nowoczesne technologie znajdują zastosowanie na całym świecie, poprawiając jakość życia. Osiągamy roczną sprzedaż na poziomie 33 miliardów dolarów, a ponad 93 000 naszych pracowników współpracuje z klientami na całym świecie. 3M od lat angażuje się w innowacje. Budując przestrzeń do poszukiwania nowych rozwiązań, zachęcamy i wspieramy naszych pracowników do podejmowania ryzyka w wypracowywaniu kreatywnych rozwiązań. Czerpiemy z różnorodności, co owocuje innowacyjnością. U nas możesz wykorzystać swój talent, tworząc rozwiązania, które mają znaczenie.

3M Talent Academy Intership Program: Customer Operations
Work place: Wrocław
If you want to grow through challenging work environment and build a meaningful experience with great support from your team members and leader, join the 3M Talent Academy and start with you professional career path in 3M Global Service Center in Wrocław.

What do we offer:

  • three months Intership Programme within Customer Operations ( Marketing Operations and/or Marketing Support and/or Sales and/or Digital Marketing)
  • the possibility to gain professional work experience within great, international company
  • opportunity to learn and work with best tools and technologies
  • and skills development
  • friendly atmosphere and work environment

 

Responsibilities & Daily tasks:

  • Working operationally on SAP/Vandavo/ ITSM/SalesForce/ and MICAW/ Hybris and/or JiRA (data validation, analysis, contact with requester if any additional data required);
  • Tracking the status of own working / group ITSM SalesForce, in order to close the end to end process (chasing other teams/ members if required in order to meet agreed SLA);
  • Working with appropriate teams and end user to gather the requirements, to ensure – to align with designed process/rules;
  • Reply to requesters queries / fix existing issue if required with a supervision of more experienced user.
  • Manage the respective teams end-to-end process including follow-up, speed-up and escalation to meet Service Level Agreements (SLA)
  • Application of the ethical 3M rules on daily work
  • Other tasks assigned by the supervisor.

 

Requirements:

  • Desirable field of Study: Marketing, Supply Chain, Economy, Business Operations
  • Knowledge of Supply Chain and/or Sales and/or Marketing
  • Analytical skills 
  • Very good English (speaking and writing) 
  • Practical knowledge of Microsoft Excel 
  • Earlier experience on similar position- few months as a plus
  • Previous experience in SAP system in the past will be an asset 
  • Proactive attitude to the duties entrusted.  
  • Ability to prioritize tasks. 
  • Detailed oriented and enjoys working with operational processes 
  • Ability to solve problems and communicate properly 

3M Service Center EMEA Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Dubois 41 jako administrator danych informuje, iż dane osobowe kandydatów podane w przesłanych dokumentach będą przetwarzane w celu rekrutacji. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania, podanie danych jest dobrowolne.

Przesłane przez kandydata dokumenty winny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przypadku zawarcia w nich danych w zakresie szerszym niż wymagany przepisami kodeksu pracy oraz w sytuacji gdy kandydat chce, aby dane zostały zamieszczone w bazie kandydatów do pracy.

Nauka i opracowane w 3M nowoczesne technologie znajdują zastosowanie na całym świecie, poprawiając jakość życia. Osiągamy roczną sprzedaż na poziomie 33 miliardów dolarów, a ponad 93 000 naszych pracowników współpracuje z klientami na całym świecie. 3M od lat angażuje się w innowacje. Budując przestrzeń do poszukiwania nowych rozwiązań, zachęcamy i wspieramy naszych pracowników do podejmowania ryzyka w wypracowywaniu kreatywnych rozwiązań. Czerpiemy z różnorodności, co owocuje innowacyjnością. U nas możesz wykorzystać swój talent, tworząc rozwiązania, które mają znaczenie.

3M Talent Academy Intership Program: Customer Operations
If you want to grow through challenging work environment and build a meaningful experience with great support from your team members and leader, join the 3M Talent Academy and start with you professional career path in 3M Global Service Center in Wrocław.

What do we offer:

  • three months Intership Programme within Customer Operations ( Marketing Operations and/or Marketing Support and/or Sales and/or Digital Marketing)
  • the possibility to gain professional work experience within great, international company
  • opportunity to learn and work with best tools and technologies
  • and skills development
  • friendly atmosphere and work environment

 

Responsibilities & Daily tasks:

  • Working operationally on SAP/Vandavo/ ITSM/SalesForce/ and MICAW/ Hybris and/or JiRA (data validation, analysis, contact with requester if any additional data required);
  • Tracking the status of own working / group ITSM SalesForce, in order to close the end to end process (chasing other teams/ members if required in order to meet agreed SLA);
  • Working with appropriate teams and end user to gather the requirements, to ensure – to align with designed process/rules;
  • Reply to requesters queries / fix existing issue if required with a supervision of more experienced user.
  • Manage the respective teams end-to-end process including follow-up, speed-up and escalation to meet Service Level Agreements (SLA)
  • Application of the ethical 3M rules on daily work
  • Other tasks assigned by the supervisor.

 

Requirements:

  • Desirable field of Study: Marketing, Supply Chain, Economy, Business Operations
  • Knowledge of Supply Chain and/or Sales and/or Marketing
  • Analytical skills 
  • Very good English (speaking and writing) 
  • Practical knowledge of Microsoft Excel 
  • Earlier experience on similar position- few months as a plus
  • Previous experience in SAP system in the past will be an asset 
  • Proactive attitude to the duties entrusted.  
  • Ability to prioritize tasks. 
  • Detailed oriented and enjoys working with operational processes 
  • Ability to solve problems and communicate properly 

3M Service Center EMEA Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Dubois 41 jako administrator danych informuje, iż dane osobowe kandydatów podane w przesłanych dokumentach będą przetwarzane w celu rekrutacji. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania, podanie danych jest dobrowolne.

Przesłane przez kandydata dokumenty winny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przypadku zawarcia w nich danych w zakresie szerszym niż wymagany przepisami kodeksu pracy oraz w sytuacji gdy kandydat chce, aby dane zostały zamieszczone w bazie kandydatów do pracy.

Ogłoszenie archiwalne