Ta oferta pracy jest nieaktualna od 186 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Account Manager (branża IT)

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 12.01.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

    Dla naszego Klienta - eksperta w dziedzinie outsourcingu kadry IT, z 30-sto letnim doświadczeniem na arenie międzynarodowej, zatrudniającej ponad 500 specjalistów branży IT realizujących projekty dla różnych sektorów gospodarki - w związku z rozwojem firmy poszukujemy Kandydata na stanowisko:

    Account Manager (branża IT)
    Workplace: Poznań
    AP/POZ/AM-P

    Wyzwania, które czekają na Kandydata:

    • Aktywne pozyskiwanie Klientów w obszarze usług IT
    • Budowanie długofalowych relacji z Klientami firmy
    • Definiowanie potrzeb Klientów i doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań IT
    • Przygotowywanie ofert i negocjowanie umów
    • Budowanie strategii rozwoju współpracy
    • Realizacja planów sprzedażowych
    • Monitorowanie rynku i działań konkurencji
    • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

    Profil Kandydata:

    • Doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w sprzedaży usług IT
    • Znajomość języka angielskiego
    • Wykształcenie wyższe
    • Znajomość lokalnego rynku
    • Samodzielność i umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
    • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
    • Relacyjność, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
    • Zaangażowanie i entuzjazm w działaniu
    • Umiejętność pracy w zespole

    Dlaczego warto aplikować i co oferuje firma?

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Przejrzysty system wynagrodzeń (wysoka podstawa + atrakcyjny system prowizyjny)
    • Inwestowanie w rozwój pracownika (szkolenia, treningi)
    • Pracę w międzynarodowym środowisku i współpracę z liderami w branży
    • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. auto służbowe)
    • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. opieka medyczna - pakiet premium, karta sportowa, spotkania integracyjne)
    • Atrakcyjną lokalizację biura
    • Przyjazną atmosferę w firmie oraz pracę w zgranym zespole
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.