Ta oferta pracy jest nieaktualna od 11 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Account Manager (branża IT)

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 12.01.2018

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Lobo HR jest agencją rekrutacyjną (nr 7502), która dostarcza swoim klientom najlepszych pracowników. Oszczędzamy czas i przyczyniamy się do sukcesów naszych partnerów poprzez zastosowanie nowoczesnych technik rekrutacyjnych wspieranych innowacyjnymi technologiami informatycznymi.

Dla naszego Klienta - eksperta w dziedzinie outsourcingu kadry IT, z 30-sto letnim doświadczeniem na arenie międzynarodowej, zatrudniającej ponad 500 specjalistów branży IT realizujących projekty dla różnych sektorów gospodarki - w związku z rozwojem firmy poszukujemy Kandydata na stanowisko:

Account Manager (branża IT)
Workplace: Poznań
AP/POZ/AM-P

Wyzwania, które czekają na Kandydata:

  • Aktywne pozyskiwanie Klientów w obszarze usług IT
  • Budowanie długofalowych relacji z Klientami firmy
  • Definiowanie potrzeb Klientów i doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań IT
  • Przygotowywanie ofert i negocjowanie umów
  • Budowanie strategii rozwoju współpracy
  • Realizacja planów sprzedażowych
  • Monitorowanie rynku i działań konkurencji
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Profil Kandydata:

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w sprzedaży usług IT
  • Znajomość języka angielskiego
  • Wykształcenie wyższe
  • Znajomość lokalnego rynku
  • Samodzielność i umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
  • Relacyjność, komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
  • Zaangażowanie i entuzjazm w działaniu
  • Umiejętność pracy w zespole

Dlaczego warto aplikować i co oferuje firma?

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Przejrzysty system wynagrodzeń (wysoka podstawa + atrakcyjny system prowizyjny)
  • Inwestowanie w rozwój pracownika (szkolenia, treningi)
  • Pracę w międzynarodowym środowisku i współpracę z liderami w branży
  • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. auto służbowe)
  • Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. opieka medyczna - pakiet premium, karta sportowa, spotkania integracyjne)
  • Atrakcyjną lokalizację biura
  • Przyjazną atmosferę w firmie oraz pracę w zgranym zespole
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.