SolDevelo Sp. z o.o.

Account Manager

SolDevelo Sp. z o.o.O firmie

  • Gdynia

    pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
Dołącz do zespołu SolDevelo!
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą, której misją jest dostarczanie najwyższej jakości oprogramowania. Pracujemy przy międzynarodowych projektach dla firm i organizacji, rozproszonych po całym świecie.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko:
Account Manager
Miejsce pracy: Gdynia

Do Twoich obowiązków będzie należało m.in aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów na rynku trójmiejskim i warszawskim, negocjowanie warunków współpracy, utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami oraz realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.

Oczekujemy:
  • Minimum 3 letniego doświadczenia zawodowego w sprzedaży usług B2B
  • Wykształcenia wyższego (preferowane techniczne)
  • Dobrej znajomości rynku informatycznego
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży kompleksowych usług i rozwiązań IT dla sektora finansowego
  • Znajomości obsługi systemów typu CRM
  • Samodzielności w prowadzeniu procesu handlowego i znajomości technik sprzedaży
  • Kreatywności oraz determinacji w osiąganiu założonych celów
  • Dobrej organizacji pracy, samodzielności i profesjonalizmu w działaniu
  • Otwartości, komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
  • Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
Szukamy ludzi takich jak my: zakręconych w temacie nowych technologii, pełnych pasji i energii, dla których praca w międzynarodowym środowisku jest stymulującym wyzwaniem. Jeśli dodatkowo cenisz miłą atmosferę pracy, ciekawe zadania i duże możliwości rozwoju, to poczujesz się u nas jak w domu.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Account Manager

Do Twoich obowiązków będzie należało m.in aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów na rynku trójmiejskim i warszawskim, negocjowanie warunków współpracy, utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami oraz realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych.

  • Minimum 3 letniego doświadczenia zawodowego w sprzedaży usług B2B
  • Wykształcenia wyższego (preferowane techniczne)
  • Dobrej znajomości rynku informatycznego
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży kompleksowych usług i rozwiązań IT dla sektora finansowego
  • Znajomości obsługi systemów typu CRM
  • Samodzielności w prowadzeniu procesu handlowego i znajomości technik sprzedaży
  • Kreatywności oraz determinacji w osiąganiu założonych celów
  • Dobrej organizacji pracy, samodzielności i profesjonalizmu w działaniu
  • Otwartości, komunikatywności i łatwości w nawiązywaniu kontaktów
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym
  • Prawo jazdy kat. B
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy