Account Manager

Społeczności.pl Sp. z o. o.O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

Społeczności.pl Sp. z o. o.

Pierwsza w Polsce społecznościowa sieć reklamowa
Społeczności.pl
poszukuje do Działu Sprzedaży Agencyjnej  w Warszawie osoby na stanowisko:

Account Manager

Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie

Masz doświadczenie w obsłudze i pozyskiwaniu klientów?
Internet i społeczności to Twoja pasja? Wiesz czym jest reklama natywna?
Nie boisz się wyzwań, jesteś wygadany, kreatywny i tryskasz pomysłami?

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU!

  • minimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży (najlepiej w branży reklamowej)
  • znajomość Internetu i zainteresowanie branżą reklamową
  • znajomość obsługi pakietu Office (PowerPoint, Word, Excel)
  • umiejętność tworzenia prezentacji
  • wykształcenie wyższe – preferowane kierunki związane z reklamą i marketingiem
  • asertywność
  • ambicja i nastawienie na cel
  • dobra organizacja pracy oraz dyspozycyjność
  • zdolności negocjacyjne
  • kreatywność
  • pozytywne nastawienie :)
  • pracę w młodym, zgranym zespole
  • możliwość rozwoju przy realizacji ciekawych projektów reklamowych
  • spełnienie ambicji i satysfakcję z pracy
  • szkolenia z zakresu reklamy i marketingu
  • wyrozumiałość i cierpliwość
  • niesamowite wrażenia każdego dnia
  • brak nudy

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w przycisk aplikowania.

W temacie maila prosimy wpisać "Account Manager"
 

Do aplikacji proszę dołączyć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002r nr 101 poz.926 z pózn.zm/.”


Pierwsza w Polsce społecznościowa sieć reklamowa
Społeczności.pl
poszukuje do Działu Sprzedaży Agencyjnej  w Warszawie osoby na stanowisko:
Account Manager

Masz doświadczenie w obsłudze i pozyskiwaniu klientów?
Internet i społeczności to Twoja pasja? Wiesz czym jest reklama natywna?
Nie boisz się wyzwań, jesteś wygadany, kreatywny i tryskasz pomysłami?

DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU!

  • minimum 2-letniego doświadczenia w sprzedaży (najlepiej w branży reklamowej)
  • znajomość Internetu i zainteresowanie branżą reklamową
  • znajomość obsługi pakietu Office (PowerPoint, Word, Excel)
  • umiejętność tworzenia prezentacji
  • wykształcenie wyższe – preferowane kierunki związane z reklamą i marketingiem
  • asertywność
  • ambicja i nastawienie na cel
  • dobra organizacja pracy oraz dyspozycyjność
  • zdolności negocjacyjne
  • kreatywność
  • pozytywne nastawienie :)
  • pracę w młodym, zgranym zespole
  • możliwość rozwoju przy realizacji ciekawych projektów reklamowych
  • spełnienie ambicji i satysfakcję z pracy
  • szkolenia z zakresu reklamy i marketingu
  • wyrozumiałość i cierpliwość
  • niesamowite wrażenia każdego dnia
  • brak nudy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV klikając w przycisk aplikowania.

Do aplikacji proszę dołączyć klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych /Dz.U. z 2002r nr 101 poz.926 z pózn.zm/.”

W temacie maila prosimy wpisać "Account Manager"
 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy