Ta oferta pracy jest nieaktualna od 801 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Account Manager

  • Warszawa, mazowieckie
  • Kierownik
  • 05.09.2016

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     

    W e-point SA, w przeciągu 20 lat aktywności na rynku, stworzyliśmy dedykowane rozwiązania internetowe dla międzynarodowych korporacji w ponad 30 KRAJACH. Łącznie zrealizowaliśmy blisko PÓŁ TYSIĄCA różnorodnych projektów. Obok sukcesów komercyjnych istotny jest fakt, że średni staż naszych pracowników jest długi, co świadczy o konsekwentnym realizowaniu strategii „WORK AND LIFE BALANCE”, czyli o poszanowaniu potrzeb każdego członka naszego niemałego zespołu.

     

    Account Manager
    Wynagrodzenie: 7000 zł brutto
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref. 2016_22_account

    Account Manager utrzymuje i rozwija relacje z Klientami e-point SA. Raportuje do Account Directora. Jego zadaniem jest przede wszystkim: zarządzanie strumieniem rozwoju projektu, poszukiwanie nowych szans sprzedażowych, kontrola budżetu i harmonogramu a także nadzorowanie pracy zespołów specjalistów realizujących techniczne aspekty projektu.

    Zakres obowiązków:

    • Rozwój i utrzymanie relacji z Klientem z branży finansowej (up-sell i cross-sell).
    • Koordynowanie działań specjalistów pracujących na rzecz tego Klienta.
    • Nadzór nad wykonaniem większych projektów przez dedykowanych projeckt menadżerów.
    • Zarządzanie strumieniem mniejszych projektów.
    • Kontrola budżetów prowadzonych projektów.
    • Nadzór nad obsługą posprzedażową (serwisową) dla Klienta.
    Wymagane doświadczenie i kompetencje zawodowe:
    • Kilkuletnie udokumentowane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży interaktywnej (lub w dziale internetowym firmy reklamowej) obejmujące:
      • sprzedaż oraz rozwijanie relacji z klientami,
      • znajomość rozwiązań klasy Portal / CMS,
      • znajomość marketingu internetowego
      • doświadczenie w zarządzaniu projektami,
      • znajomość rynku finansowego będzie dodatkowym atutem.
    • Warunkiem rozpatrzenia kandydatury będzie udokumentowanie realizacji podobnych projektów.
    • Udokumentowana biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.

    Od kandydata oczekujemy:

    • Umiejętności budowania partnerskich relacji z klientami,
    • Orientacji zadaniowej, samodzielności decyzyjnej oraz brania na siebie odpowiedzialności za rozwój relacji z klientami.
    • Gotowość do eksperymentowania i podejmowania przemyślanego ryzyka oraz siły przebicia, aby zarażać tym innych (zarówno przedstawicieli Klienta, jak pracowników naszej firmy).
    • Determinacji i skuteczności w osiąganiu celów.
    Oferujemy:
    • Umowę o pracę
    • Wynagrodzenie: 7 000 zł brutto miesięcznie
    • Kontakt z nowoczesnymi technologiami i najlepszymi praktykami inżynieryjnymi,
    • Pracę z doświadczonym, kompetentnym oraz zgranym zespołem (współpraca z Architektami Systemów, Programistami oraz Project Managerami),
    • Dobrą organizację, unikalną atmosferę i komfortowe warunki pracy,
    • Wyjazdy integracyjne oraz imprezy okolicznościowe,
    • Opiekę medyczną (Medicover) i i indywidualne zajęcia z profilaktyki wad postawy (ćwiczenia, masaże) prowadzone przez doświadczonych rehabilitantów w siedzibie firmy,
    • Kartę Multisport,
    • Dogodną lokalizację miejsca pracy: Mokotów, blisko stacji metra.

    Kształtując środowisko pracy naszej firmy, kierujemy się ważnymi dla nas wartościami, zawartymi w Kodeksie Honorowym.

    Oferty prosimy przesłać klikając przycisk Aplikuj
    z dopiskiem Nr ref. 2016_22_account

    Na zgłoszeniach prosimy umieścić klauzulę o następującej treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (podstawa prawna Dz. U. Nr 133, poz. 883)”.
     
    Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.