Ta oferta pracy jest nieaktualna od 61 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Account Manager

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 17.05.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    GRUPA OMEGA

    Intelligent Technologies S.A. wiodący na rynku krajowym integrator usług telekomunikacyjnych i informatycznych, 
    w związku z intensywnym rozwojem w Polsce i Regionie Europy Środkowo-Wschodniej,
    aktualnie poszukuje Kandydata na stanowisko:
    Account Manager / Opiekun Klienta
    Miejsce pracy: Warszawa
    Numer Referencyjny: NCSD/05/2018

    Oferujemy:

    • Pracę w zgranym zespole profesjonalistów w dynamicznie rozwijającej się firmie
    • Otwartość na nowe pomysły i inicjatywy
    • Dużą samodzielność i możliwość rozwoju zawodowego
    • Wynagrodzenie i premie adekwatne do osiąganych celów
    • Dostęp do najnowszych rozwiązań informatycznych i telekomunikacyjnych
    • Udział w projektach krajowych i międzynarodowych
    • Pakiety medyczne i karta Multisport Plus
    • Umowę o pracę
    • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych
    • Lokalizację w biurowcu klasy A w centrum Warszawy

    Do zadań osób zatrudnionych na tym stanowisku należy:

    • Zapewnienie wdrażania i realizacja zakontraktowanych usług dla Klientów z obszaru małych i średnich przedsiębiorstw
    • Obsługa posprzedażowa i rozwój współpracy z Klientami
    • Obsługa Klientów targowych (Targi, Eventy, Konferencje)
    • Analiza i dobór odpowiednich usług do potrzeb Klienta
    • Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
    • Sprzedaż usług telekomunikacyjnych i produktów Grupy OMEGA
    • Budowanie i utrzymywanie relacji z istniejącymi Klientami oraz pozyskiwanie nowych z obszaru małych i średnich przedsiębiorstw.

    Od Kandydatów oczekujemy:

    • Min. 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w Dziale Obsługi Klienta (mile widziane doświadczenie w branży telekomunikacyjnej i/lub IT)
    • Wykształcenia wyższego lub w trakcie studiów (mile widziane wyższe techniczne)
    • Zaangażowania i umiejętności interpersonalnych
    • Zdolności komunikacyjnych oraz negocjacyjnych
    • Bardzo dobrych umiejętności organizacyjnych (planowanie i koordynowanie)
    • Znajomości języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację słowną i pisaną
    • Znajomość branży telekomunikacyjnej i teleinformatycznej a także znajomość rynku usług i rozwiązań dla nieruchomości komercyjnych (galerie handlowe, biurowce) będą dodatkowym atutem
    • Prawo jazdy kat. B
    Kandydatów prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym w języku polskim poprzez przycisk:

    W tytule wiadomości prosimy o podanie numeru referencyjnego NCSD/05/2018.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"