Administration Specialist

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-11-09
  • Ważna jeszcze 22 dni (do 2018-12-09)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    1. Mamy biuro w centrum Warszawy. U nas nie ma korków jak w Mordorze. 2. Dojedziesz do nas szybko i wygodnie pociągiem, autobusem, rowerem lub własnym autem. 3. Jesteśmy globalną firmą i choć centrala mieści się w Warszawie, działamy na 8 rynkach na świecie, m.in. w Finlandii, Hiszpanii, Australii i Meksyku. 4. Masz ochotę na podróże, lubisz tapas? Może przy okazji szkolenia, czy spotkania spróbujesz ich w sercu Madrytu? 5. Aha… Zapomnieliśmy dodać, że nie będziesz się u nas nudzić jak w wielkich korporacjach. IPF Digital to FinTech. Tu wszystko kręci się szybciej! 6. Dobra atmosfera w pracy, to to, co lubimy. Owoce w biurze, 2 lunche w tygodniu za free i inne extrasy. 7. Chcemy wspólnie pomagać innym. Może pobiegniesz z hapirunnersami w szczytnym celu? Wystartuj z nami! 8. Mamy głowy nie tylko w chmurze – nasze technologie są innowacyjne.

    Jesteśmy elastyczni, pracujemy zdalnie, nie ma u nas formalnego dress codu i mamy niestandardowe podejście do działania. Interesujące? Dołącz do naszego świata IPF Digital!

    Poszukujemy osoby do zespołu Sales and Vendor Management
    w międzynarodowej korporacji z branży finansowej.

    Administration Specialist
    Miejsce pracy: Warszawa


    Jeśli:

    • Jeśli jesteś miłą, otwartą osobą, podchodzącą z entuzjazmem do życia.
    • Jeśli cechuje Cię sumienność, pracowitość i ambicja. 
    • Jeśli posiadasz zdolności analityczne i znasz się na Excelu
    • To wiedz, że z chęcią zobaczymy Cię u siebie.

    Opis stanowiska:

    • Przygotowywanie umów i dokmentów w zakresie współpracy z dostawcami oraz ich archiwizacja
    • Przygotowywanie okresowych statystyk, raportów i analiz w zakresie działalności admistracyjnej
    • Odpowiedzialność za prowadzenie spraw administracyjnych związanych z mieniem własnym zakładu (np. flota samochodowa, budynki, wyposażenie biur)
    • Odpowiedzialność za zarządzanie biurem, w tym realizacja zamówień dla pracowników biura (np. zakup materiałów biurowych, organizowanie podróży służbowych i zakwaterowania)
    • Realizowanie zamówień na artykuły niezbędne do funkcjonowania biura
    • Proponowanie usprawnień w zakresie procedur administracyjnych
    • Przygotowywanie i zarządzanie wszystkimi inicjatywami motywacyjnych dla agentów kanałów offline w całej Polsce


    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
    • Wynagrodzenie zasadnicze: 4000 pln brutto + dodatkowe benefity (opieka medyczna w Medicover, karta Multisport).
    • Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językiem obcym
    • Stabilną pracę na odpowiedzialnym stanowisku

    Oczekujemy:

    • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
    • Silnej motywacji oraz zorientowania na realizację wyznaczonych celów
    • Wysoko rozwiniętej komunikatywności
    • Zdolności analizowania i rozwiązywania problemów
    • Odporności na stres i umiejętności pracy pod presją czasu
    • Znajomości pakietu Ms Office, w szczególności Excel
    • Pracowitości i sumienności w wykonywanych zadaniach
    • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
    • Optymizmu, otwartości i entuzjazmu
    • Poczucia humoru! :)

     

    Złóż swoje CV. Zaskocz nas pozytywnie na rozmowie kwalifikacyjnej.
    Dodaj swój optymizm do naszego wyjątkowego zespołu!

     
    CZEKAMY NA TWOJĄ APLIKACJĘ!

    bottom