POLSKIE ePŁATNOŚCI S.A.

Administrator Baz Danych

POLSKIE ePŁATNOŚCI S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Kielce, świętokrzyskie

  • Ważna 1 dzień
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Specjalista (Mid / Regular)
top

Polskie ePłatności to firma znajdująca się w pierwszej trójce największych firm rozliczających płatności bezgotówkowe w kraju. Lider innowacyjności w branży finansowo-technologicznej, oferujący atrakcyjne usługi dla biznesu z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii do obsługi płatności bezgotówkowych, angażujący się w największe i najbardziej śmiałe projekty na rynku. PeP to spółka nastawiona na bardzo dynamiczny i nieustanny rozwój, stawiająca sobie za cel osiągnięcie pozycji lidera w każdym aspekcie działalności. Stale rosnące grono klientów, jak również powiększenie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania, oraz stwarza wiele możliwości zbudowania z PeP kariery zawodowej gwarantując przy tym bogaty wachlarz narzędzi i stabilne zatrudnienie.


Dołącz do naszego teamu – potrzebujemy Ciebie do budowania wspólnego sukcesu!

Administrator Baz Danych

Miejsce pracy: Kielce

Zakres obowiązków:

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania baz danych w środowiskach on-premise i chmurowym.
  • Wsparcie zespołów deweloperskich w optymalizacji wydajności i rozwiązywaniu problemów.
  • Operacje związane z utrzymaniem infrastruktury (np. backupy, rozszerzanie storage).
  • Zarządzanie platformą analityczną.

Wymagania:

  • Minimum 3 lata praktycznego doświadczenia w zarządzaniu bazami danym, preferowane MS SQL (SQL Server 2008 - 2016).
  • Znajomość języka T-SQL.
  • Znajomość zagadnień i technologii związanych z hurtownią danych: SSIS, SSAS, SSRS.
  • Mile widziany certyfikat MCSE Data Platform.
  • Wymagane czynne prawo jazdy Kat. B i mobilność na sporadyczne delegacje.
  • Odporność na stres, zadaniowość.

Oferujemy:

  • Współpracę na podstawie Umowy o pracę lub B2B.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze.  
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego,  duży parking, Chill Taras, praca zdalna, imprezy integracyjne i wiele innych.
  • Realną możliwość rozwoju.
Zapraszam do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:  
Dokument powinien zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Polskie ePłatności to firma znajdująca się w pierwszej trójce największych firm rozliczających płatności bezgotówkowe w kraju. Lider innowacyjności w branży finansowo-technologicznej, oferujący atrakcyjne usługi dla biznesu z wykorzystaniem terminali płatniczych oraz nowoczesnych technologii do obsługi płatności bezgotówkowych, angażujący się w największe i najbardziej śmiałe projekty na rynku. PeP to spółka nastawiona na bardzo dynamiczny i nieustanny rozwój, stawiająca sobie za cel osiągnięcie pozycji lidera w każdym aspekcie działalności. Stale rosnące grono klientów, jak również powiększenie grupy kapitałowej stawia przed nami nowe wyzwania, oraz stwarza wiele możliwości zbudowania z PeP kariery zawodowej gwarantując przy tym bogaty wachlarz narzędzi i stabilne zatrudnienie.


Dołącz do naszego teamu – potrzebujemy Ciebie do budowania wspólnego sukcesu!
Administrator Baz Danych

Zakres obowiązków:

  • Zapewnienie sprawnego funkcjonowania baz danych w środowiskach on-premise i chmurowym.
  • Wsparcie zespołów deweloperskich w optymalizacji wydajności i rozwiązywaniu problemów.
  • Operacje związane z utrzymaniem infrastruktury (np. backupy, rozszerzanie storage).
  • Zarządzanie platformą analityczną.

Wymagania:

  • Minimum 3 lata praktycznego doświadczenia w zarządzaniu bazami danym, preferowane MS SQL (SQL Server 2008 - 2016).
  • Znajomość języka T-SQL.
  • Znajomość zagadnień i technologii związanych z hurtownią danych: SSIS, SSAS, SSRS.
  • Mile widziany certyfikat MCSE Data Platform.
  • Wymagane czynne prawo jazdy Kat. B i mobilność na sporadyczne delegacje.
  • Odporność na stres, zadaniowość.

Oferujemy:

  • Współpracę na podstawie Umowy o pracę lub B2B.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie zasadnicze.  
  • Pakiet świadczeń pozapłacowych: m.in.: Prywatna Opieka Medyczna, Dodatkowe Ubezpieczenie na Życie, Karta Multisport, możliwość uczestniczenia w kursie j. angielskiego,  duży parking, Chill Taras, praca zdalna, imprezy integracyjne i wiele innych.
  • Realną możliwość rozwoju.
Zapraszam do aplikowania za pośrednictwem formularza aplikacyjnego:  
Dokument powinien zawierać klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)”

Dziękujemy za wszystkie przesłane aplikacje - zapoznamy się z każdym CV, zastrzegamy sobie jednak możliwość odpowiedzi tylko na wybrane zgłoszenia.

Ogłoszenie archiwalne