Administrator ds. benefitów

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-10-12
  • Ważna jeszcze 25 dni (do 2018-11-11)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    With 50 000 employees in more than 120 countries, Aon is a global provider of HR, Financial, IT and Risk Management services. That means we help companies to recruit and motivate their employees, to manage their HR and financial data, and to reduce the risks they face. In Poland we have been operating from 1992, employing today over 1000 colleagues. Our main offices are in Warsaw and Krakow.

    And how is it to work with us? Our colleagues tell us a consistent message: Aon has a supportive and friendly workplace culture.

    And that’s how it really is! We’re flexible, multinational and dynamic company. No formal dress code, no blame culture, no unethical behaviours. We value honesty, authenticity and can-do attitude. We work hard but we know how to have fun as well.
    Administrator ds. benefitów
    Workplace: Kraków
    CC: 101275

    Zespół Risk & Healthcare świadczy administracyjne wsparcie dla zespołów składających się z brokerów i konsultantów w Wielkiej Brytanii. Oferujemy naszym Klientom sprawdzone rozwiązania w obszarach związanych z zarządzaniem ryzykiem i ubezpieczeniami.
    Współpraca z zespołem w Krakowie oraz z zespołami w Wielkiej Brytanii umożliwia zdobywanie i wymianę doświadczeń oraz możliwość rozwoju wielu kompetencji, m. in. umiejętności komunikacyjnych, zarządzania swoim czasem, zarządzania projektami i współpracy w zespole.
    Poszukujemy kandydata, który szybko przyswaja nową wiedzę (czeka Cię seria szkoleń), potrafi komunikować się w języku angielskim, posiada analityczne zdolności, potrafi priorytetyzować zadania oraz odnajduje się w pracy pod presją czasu.


    Obowiązki:

    • Kontakt mailowy z brokerami/ubezpieczycielami w celu uzyskania danych niezbędnych do opracowywania raportów
    • Budowanie zapytania ofertowego w systemie (TBS)
    • Wnikliwe sprawdzanie ofert ubezpieczycieli
    • Opracowywanie dokumentów i raportów zawierających analizy ofert, rekomendacje, prognozy finansowe itp.
    • Aktualizacja danych przechowywanych w systemie
    • Udział w projektach usprawniania procesów i zarządzania wiedzą w zespole
    Nasz zespół nauczy Cię wszystkiego!

    Kwalifikacje:

    • Bardzo dobra znajomość Excela
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (umiejętność komunikowania się w mowie i piśmie)
    • Wysoka dbałość o szczegóły i umiejętność analizowania danych
    • Umiejętność pracy przy ściśle określonych terminach
    • Umiejętność priorytetyzowania zadań
    • Silna etyka pracy

    Oferujemy:

    • Indywidualny plan rozwoju i ciekawe opcje szkoleniowe
    • Współpraca z młodymi, otwartymi ludźmi w pozytywnej atmosferze
    • Elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej
    • Najlepsza opieka medyczna na rynku dzięki darmowej opiece dentystycznej
    • Bardzo dobry pakiet świadczeń dodatkowych (ubezpieczenie, karta multisport / pula punktów na platformie MyBenefit)
    • Biuro w pobliżu centrum Krakowa
    • Możliwość uczestnictwa w wydarzeniach towarzyskich i akcjach charytatywnych
    Please attach CV in English only.