Administrator Nieruchomości

  • Jarosław, podkarpackie
  • Specjalista
  • 22.11.2018
  • Ważna jeszcze 5 dni (do 22.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.






    Grupa Tumieszkamy w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje pracownika na stanowisko:
    ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI
    Miejsce pracy: Jarosław

    Zakres zadań:       

    • Kompleksowe zarządzanie przekazaną do obsługi nieruchomością w tym koordynowanie wszystkich podmiotów współpracujących ze Wspólnotą oraz kontrahentów – firm sprzątających, konserwatorów,
    • Organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego budynków i obiektów budowlanych należących do obsługiwanych nieruchomości oraz nad ich remontami,
    • Organizacja i udział w zebraniach właścicieli lokali w obsługiwanych Wspólnotach,
    • Prowadzenie dokumentacji Wspólnoty zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, zapisami umowy i standardami firmy,
    • Kontrola stanu zarządzanych przez Oddział nieruchomości oraz obiektów budowlanych należących do tych nieruchomości ,
    • Monitorowanie lokalnego rynku usług i przedstawianie propozycji bezpośredniemu przełożonemu, co do zmian kontrahentów lub negocjowania warunków umów,
    • Opracowywanie projektów umów, uchwał i regulaminów wewnętrznych Wspólnot Mieszkaniowych oraz ich opiniowanie,
    • Odczytywanie i wprowadzanie do bazy danych odczytów liczników głównych i lokalowych zgodnie z wymogami wynikającymi z zapisów umowy i standardów firmy,
    • Udział w działaniach marketingowych prowadzonych przez spółkę w celu pozyskania nowych nieruchomości do obsługi,
    • Współpraca z upoważnionymi przedstawicielami Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie wykonywania obowiązków wynikających z zawartych umów
    • Kontrola nad prowadzeniem gospodarki finansowej Wspólnot Mieszkaniowych.

    Od Kandydatów oczekujemy:

    • Wykształcenia min. średniego,
    • Licencji zawodowej zarządcy nieruchomości lub ukończone studia kierunkowe będą dodatkowym atutem,
    • Rocznego doświadczenia na stanowisku zarządcy nieruchomości,
    • Bardzo dobrej znajomości MS Office,
    • Miłego usposobienia, wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
    • Doświadczenia i umiejętności obsługi klienta,
    • Praktycznej znajomości zagadnień gospodarki nieruchomościami, UOWL
    • Prawa jazdy kat. B
    • Dyspozycyjności , umiejętności zarządzania czasem,
    • Samodzielności i inicjatywy przy rozwiązywaniu problemów,

    Oferujemy:

    • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
    • Możliwość rozwoju w gronie profesjonalistów,
    • Pakiet prywatnej opieki medycznej.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi Kandydatami.


    Klikając przycisk „Aplikuj” zgadzasz się na przetwarzanie przez ZZN Sp. z. o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Komitetu Obrony Robotników 48, 02-146 Warszawa, Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla potrzeb niniejszej rekrutacji, a jeżeli wyrazisz na to odrębną zgodę również dla przyszłych procesów rekrutacyjnych. Twoje dane w zakresie imion i nazwiska, daty urodzenia, adresu zamieszkania i do korespondencji, wykształcenia i przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa, a ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne. Ich podanie z wyjątkiem numeru telefonu oraz adresu e-mail nie wpływa na wzięcie udziału w rekrutacji, więc jeśli nie chcesz abyśmy przetwarzali takie dane nie zamieszczaj ich w swoim zgłoszeniu. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia niniejszej rekrutacji, a jeżeli wyrazisz zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres kolejnych 6 miesięcy. Twoje dane możemy przekazać podmiotom, które świadczą nam usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT takich jak hosting oraz administrowanie systemami informatycznymi, a ponadto kancelariom prawnym. Masz prawo żądania dostępu do treści swoich danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. W zakresie w jakim przetwarzanie będzie odbywać się na podstawie Twojej zgody masz prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy przed cofnięciem zgody. Masz również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W razie pytań możesz skontaktować się z nami pod adresem [email protected] lub z naszym Inspektorem Ochrony Danych, panem Piotrem Zabrzyjewskim, pod adresem [email protected]