Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1200 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Administrator systemów IT - Helpdesk

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 07.05.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Argos Translations jest prywatną amerykańsko-brytyjską firmą z siedzibą w Krakowie, posiadającą bogate doświadczenie tłumaczeniowe i lokalizacyjne na rynku europejskim. Wiele spośród największych firm z całego świata (Fortune 500) kojarzy Argos
    z profesjonalizmem w świadczeniu usług oraz z wysokiej jakości tłumaczeniami.

    Obecnie poszukujemy osoby do naszego biura w Krakowie na stanowisko:

    Administrator systemów IT plus wsparcie użytkowników (Helpdesk)
    (kod: IT)

    Miejsce Pracy: Kraków

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za świadczenie usług IT wewnątrz organizacji, administrowanie serwerami i usługami, przygotowywanie stacji roboczych, tworzenie dokumentacji, a także wprowadzanie danych do baz.


    Wymagania:

    • doświadczenie w administrowaniu serwerami MS i konfigurowaniu MS Windows Server 2012,
    • doświadczenie w konfigurowaniu i instalacji pakietu MS Office 365,
    • doświadczenie w pracy w IT helpdesk,
    • dobra znajomość języka angielskiego,
    • mile widziana:
    • certyfikacja Microsoft
    • zaawansowana znajomość Linux (CentOS), postfix, iptables
    • znajomość składni TSQL i zaawansowana obsługa MS SQL

    Zainteresowanych prosimy o przysłanie CV i listu motywacyjnego za pomocą przycisku Aplikuj z kodem <IT> w temacie wiadomości.

    Prosimy o dopisanie na aplikacji klauzuli:

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji wszelkich procesów rekrutacyjnych prowadzonych w firmie Argos Translations Sp. z o.o., z siedzibą przy ul. Mogilskiej 100, 31-546 Kraków, zgodnie z ustawą z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883).