Ta oferta pracy jest nieaktualna od 5 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Analityk Project Management Office

  • Poznań, wielkopolskie
  • Specjalista
  • 16.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Analityk Project Management Office
    Miejsce pracy: Poznań
    Nr ref. 01/PMO/Pzn

    Opis stanowiska


    Jako Analityk Project Management Office (PMO) będzisz współpracować bezpośrednio z kierownikami projektów w celu zapewnienia skutecznego zarządzania projektem w aspekcie finansowym i administracyjnym, wykonując następujące zadania:

    • sporządzanie analiz finansowych, raportów, zestawień oraz prezentacji na potrzeby projektowe;
    • przygotowanie kalkulacji i prognozy finansowej projektu;
    • nadzór nad realizacją projektu oraz kontrola postępów, identyfikacja odstępstw od planu budżetu i ich analiza;
    • przygotowanie i aktualizacja danych dotyczących finansów i zasobów (w tym kontrola ewidencji czasu pracy);
    • sporządzanie oraz kontrola rachunków;
    • kontakt z klientem zewnętrznym i/lub podwykonawcami w sprawach dotyczących rozliczeń projektu;
    • ścisła współpraca z innymi jednostkami firmy (m.in. dział finansów i księgowości, dział zamówień, dział personalny);
    • opieka nad obiegiem dokumentacji projektowej;
    • organizacja, udział w spotkaniach kierownictwa projektu oraz sporządzanie protokołów.

    Profil idealnego kandydata

    • wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie ekonomiczne);
    • bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie (min. C1) oraz j. angielskiego (B2);
    • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Power Point, Outlook);
    • doświadczenie na podobnym stanowisku lub w obszarze controllingu;
    • sumienność, wysoka samodyscyplina, bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz motywacja;
    • umiejętność analitycznego myślenia, szybkiego rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji;
    • komunikatywność, otwartość, umiejętność pracy w zespole;
    • zorientowanie na klienta i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku.

    Oferujemy

    • możliwość rozwoju w kierunku zarządzania projektami dzięki bezpośredniej współpracy z doświadczonymi kierownikami projektów;
    • współudział w realizacji prestiżowych projektów z obszaru IT o międzynarodowym kontekście;
    • atrakcyjne warunki finansowe;
    • prywatną opiekę medyczną;
    • pakiet ubezpieczeniowy;
    • dodatkowe świadczenia w ramach pakietu socjalnego, w tym m.in. kartę Multisport, dofinansowanie zajęć sportowych (koszykówka, siatkówka, piłka nożna, kickboxing), bilety do kina i inne;
    • wyjazdy integracyjne;
    • szkolenia zawodowe i językowe;
    • przyjazną atmosferę w pracy;
    • wsparcie w relokacji;
    • bezpłatne miejsca parkingowe dla pracowników.

    Poczytaj, jak wygląda nasz proces rekrutacyjny.

    Zgłoszenie w języku niemieckim lub angielskim wraz z numerem referencyjnym, prosimy prześlij za pomocą przycisku Aplikuj.
    Prosimy dopisz klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji teraz i w przyszłości (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 ze zm.).”
     
    Jednocześnie informujemy, iż administratorem danych dobrowolnie podanych jest Capgemini Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Al. Jerozolimskie 96. Dane nie będą udostępnianie innym podmiotom. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.