Ta oferta pracy jest nieaktualna od 257 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Analityk Systemowy

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 06.09.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    POZNAJ NAS I ZACZNIJ SWOJĄ KARIERĘ W EURO!

     

    Jesteśmy polską firmą, która od 25 lat działa na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. Docieramy do Klientów za pośrednictwem trzech kanałów sprzedaży: ogólnopolskiej sieci sklepów, jednego z największych sklepów internetowych w Polsce www.euro.com.pl oraz przez Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska sieć transportu, Magazyn Centralny i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.

     

    Pracują dla nas specjaliści różnych dziedzin, którzy tworzą i wdrażają projekty, mające wpływ na działanie całej Firmy.


    Nasi pracownicy rozwijają się z nami – 80% osób na stanowiskach kierowniczych w naszej Firmie awansowało w ramach rekrutacji wewnętrznych.


    To co dla nas ważne, to zaangażowanie, otwartość, chęć do pracy i gotowość na wyzwania.


    Masz to w sobie? Dołącz do nas!

     

     
    Możemy Ci zaoferować:
     
    budowę i utrzymanie nowoczesnych aplikacji biznesowych
    dofinansowanie do pakietu benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)
     
    zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    pracę w ambitnym zespole projektowym, w znanej, stale rozwijającej się firmie
     
    liczne eventy integracyjno-sportowe
    szkolenia i możliwość rozwoju zawodowego
     
    Analityk Systemowy
    Miejsce pracy: Warszawa


    Na czym będzie polegała Twoja praca?

    • na współrealizacji projektów budowy i rozbudowy funkcjonalności sklepu internetowego
    • współpracy z klientami wewnętrznymi, analizowaniu potrzeb i tworzeniu specyfikacji funkcjonalnych i technicznych dla nowych rozwiązań informatycznych
    • współpracy z podwykonawcami, współrealizowaniu prac, testowaniu i odbiorze rozwiązań, weryfikacji wycen prac programistów
    • tworzeniu dokumentacji
    • nadzorze nad prawidłowym działaniem systemów e-commerce, rozwiązywaniu bieżących problemów w ich funkcjonowaniu


    Jeżeli masz do zaoferowania:

    • doświadczenie w rozwoju rozwiązań e-commerce
    • minimum 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowiskach analitycznych
    • praktyczne doświadczenie w prowadzeniu analizy biznesowej i systemowej
    • umiejętność pracy zespołowej, zdolność analitycznego myślenia i wysokie umiejętności interpersonalne
    • sumienność i bardzo dobrą organizację pracy
    • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej

    Dodatkowym atutem będą:

    • umiejętność modelowania biznesu za pomocą notacji BPMN
    • umiejętność programowania Java i SQL, służące w głównej mierze do nadzoru prac realizowanych przez podwykonawców
    • znajomość procesów sprzedażowych i logistycznych w firmach handlowych

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez EURO-net sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w przesłanej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji. Administratorem danych osobowych jest Euro-net Sp. z o.o. (właściciel marki RTV EURO AGD) z siedzibą przy ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa (Spółka). Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich poprawiania. Podanie danych osobowych, oznaczonych jako wymagane, jest dobrowolne, jednak niezbędne dla udziału w procesie rekrutacji.