Ta oferta pracy jest nieaktualna od 90 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent ds. Administracyjnych

  • Wrocław, dolnośląskie
  • Asystent
  • 19.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Geotik to nowoczesne przedsiębiorstwo dostarczające  software’owe i hardware’owe rozwiązania z zakresu Internet of Things, M2M, Big data mające zastosowania w każdego rodzaju przedsiębiorstwach. 

    Wspieramy technologicznie i merytorycznie firmy zorientowane na optymalizację procesów biznesowych. Wszystko co robimy, wynika z jednej prostej zasady - Wierzymy, że optymalne wykorzystanie danych jest gwarancją przewagi biznesowej, a zaawansowana technologia została upowszechniona na tyle, żeby stać się dostępna dla każdego przedsiębiorstwa. Tzw. wirtualizacja rzeczywistości i transformacja elektroniczna to procesy, w których możemy pomóc większości firm dostarczając narzędzia zarówno do gromadzenia danych cyfrowych, ich przetwarzania, jak i analizy. 

    To przekonanie w połączeniu z naszymi możliwościami w zakresie rozwoju stacji telemetrycznych, kreacji i wdrożeń aplikacji telematycznych oraz efektywnego wykorzystania w biznesie sprawiło, że jako jedna z nielicznych firm Polsce jesteśmy w stanie zaproponować dedykowane rozwiązania dla małych, średnich, dużych firm. 

    Asystent ds. Administracyjnych
    Miejsce pracy: Wrocław

    Opis stanowiska: 

    Szeroko pojęta pomoc w realizacji zadań działu sprzedaży. W szczególności odbieranie połączeń telefonicznych oraz obsługa przychodzących mejli. W zależności od zdolności z czasem zakres obowiązków zostanie zwiększony o działania logistyczne, dbałość o dokumentację, prowadzenie rozliczeń wynikających z umów stałych, kontakt z dostawcami, kontrolę stanów magazynowych, monitorowanie i obsługa przesyłek importowych oraz eksportowych.

    • kontakt z klientami,
    • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i korespondencji,
    • edycja dokumentów,
    • pomoc w przygotowywaniu oraz archiwizacja dokumentacji.

    Od kandydatów oczekujemy:

    • umiejętność pracy w zespole,
    • dobry głos do rozmów telefonicznych,
    • łatwość w nawiązywaniu kontaktu i duża komunikatywność,
    • odporność na stres oraz umiejętność pracy pod presją czasu,
    • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
    • skrupulatność i odpowiedzialność za powierzone obowiązki,
    • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań (analityczne myślenie, rozwiązywanie problemów).

    Oferujemy: 

    • atrakcyjne warunki finansowe uzależnione od umiejętności i stopnia zaangażowania w projekt,
    • zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin lub częściowy etat, forma zatrudnienia wg. preferencji,
    • wydajne narzędzia pracy,
    • rozwój i awans zawodowy,
    • ambitne zadania dla ambitnych ludzi,
    • sprzedaż innowacyjnych produktów do zarządzania pojazdami (Brumgo, GPS Logistic PRO, GPS Guardian, TiMS),
    • nowoczesne narzędzia pracy,
    • szkolenia produktowe i handlowe oraz dostęp do nowych technologii,
    • wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz osiąganych wyników,
    • nowoczesne środowisko pracy w młodym i dynamicznym zespole,
    • pracę w oparciu o umowę cywilno-prawną lub umowę o pracę.

    W przypadku zainteresowania ofertą prosimy o wysłanie CV i  listu motywacyjnego klikając w przycisk aplikowania.

    aplikuj

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."