Ta oferta pracy jest nieaktualna od 27 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent ds. kadr i płac

  • Bieruń, śląskie pokaż mapę
  • Asystent
  • 2018-03-27

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Firma Namyang Poland Sp. z o.o. to firma ceniąca sobie równowagę pomiędzy tworzeniem specyficznej wartości, troską o klienta, a także poszanowaniem pracowników. Celem firmy jest dążenie do doskonałości poprzez realizację wymagań stawianych przez klienta oraz wysokie standardy technologiczne.
     
    Firma zajmuje się montażem części do układu kierowniczego dla producentów branży samochodowej. Nasza praca zwiększa bezpieczeństwo milionów kierowców na całym świecie, daje większy komfort w prowadzeniu pojazdów i pozwala efektywniej chronić środowisko naturalne.
     
    Aktualnie do swojej siedziby w Bieruniu poszukujemy kandydata na stanowisko:
    Asystent ds. kadr i płac
    Miejsce pracy: Bieruń

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

    Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa:

    • Prowadzenie akt osobowych pracowników,
    • Prowadzenie ewidencji czasu pracy,
    • Przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy, aneksy, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i zarobkach itp.),
    • Ustalanie uprawnień pracowników do urlopu wypoczynkowego,
    • Kierowanie pracowników na badania lekarskie, nadzór nad badaniami okresowymi,
    • Przygotowywanie list płac: naliczanie wynagrodzeń, w tym składek ubezpieczeniowych i podatku dochodowego,
    • Przygotowywanie deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, a także deklaracji US, GUS, PFRON,
    • Organizowanie i kontrola szkoleń BHP, prowadzenie ewidencji przydziału środków ochrony indywidualnej,
    • Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
    • Współpraca z innymi działami w zakresie rekrutacji pracowników na wakujące stanowiska (zbieranie zgłoszeń o wakatach, redagowanie i zamieszczanie ofert pracy w środkach masowego przekazu, współuczestnictwo w procesie rekrutacji),
    • Śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i ich interpretacja dla potrzeb firmy,
    • Sporządzanie planów regulacji płac, podwyżek i przeszeregowań,
    • Nadzór nad procedurami i regulaminami,
    • Przygotowywanie sprawozdań, zestawień i raportów.

    WYMAGANIA:

    • Preferowane wykształcenie: wyższe ekonomiczne,
    • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
    • Bardzo dobra znajomość przepisów w zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych,
    • Znajomość przepisów BHP oraz przepisów o ochronie danych osobowych,
    • Znajomość j. angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację,
    • Znajomość programu Płatnik i Optima.

    OFERUJEMY:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
    • Premie i dodatki,
    • Świadczenia socjalne,
    • ­Niezbędne narzędzia pracy,
    • Pracę w rozwijającej się firmie.
    Więcej informacji na temat firmy: www.nyi.co.kr
    aplikuj
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).