Ta oferta pracy jest nieaktualna od 112 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/ka

  • Warszawa, mazowieckie
  • Asystent
  • 27.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby do współpracy jako:


    Asystent/ka 

    Miejsce pracy: Warszawa

    Patron FX jest w pełni regulowany przez - CySEC Financial Authority (272/15) oraz notyfikowany przez Komisję Nadzoru Finansowego (696). Spełniając wszelkie wymogi, Patron FX stanowi  środowisko inwestycyjne dla swoich Klientów.

    Główne zadania:

    • zarządzanie kalendarzem Zarządu  (organizacja spotkań i wyjazdów zagranicznych)
    • koordynowanie przepływu informacji między działami oraz egzekwowanie terminowej realizacji zadań zgodnie z ustaleniami, tworzenie notatek podczas spotkań
    • dbanie o obieg dokumentów, rozliczanie zaliczek
    • tworzenie zestawień i prezentacji zleconych przez CEO
    • wsparcie administracyjne biura

    Wymagania:

    • min. 1 rok doświadczenia na stanowiskach asystenckich i administracyjnych
    • znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2  umożliwiająca jego używanie na co dzień
    • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocześnie
    • wykształcenie wyższe

    Dołączając do nas otrzymasz:

    • ciekawe, różnorodne zadania i elastyczne godziny pracy
    • luźną, przyjazną atmosferę- nie jesteśmy korporacją
    • dofinansowanie do pakietu medycznego i sportowego
    • dogodna lokalizacja w Centrum
    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

    bottom