Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Metrostav Polska S.A. z siedzibą w Bielsku-Białej przy ul. Strażacka 81 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Asystent/-ka Zarządu

METROSTAV POLSKA SPOŁKA AKCYJNAO firmie

  • Tarnów, małopolskie

  • Ważna jeszcze 3 dni
    do: 10 sie 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

METROSTAV POLSKA SPOŁKA AKCYJNA

Metrostav Polska S.A. (Spółka grupy Metrostav) jest firmą budowlaną o ugruntowanej pozycji na rynku, posiadającą zdolność do pozyskiwania i zarządzania dużymi i złożonymi projektami na rynku krajowym, jak i za granicą. Głównym obszarem działalności spółki jest budownictwo drogowe, mosty, tunele, projekty dla dużych przedsiębiorstw przemysłowych oraz inwestorów publicznych.

Asystent/-ka Zarządu

Miejsce pracy: Tarnów

ZAKRES ZADAŃ:

  • zarządzanie obiegiem dokumentów
  • klasyfikowanie i prowadzenie dokumentacji
  • nadzór nad fakturowaniem i prowadzenie rozliczeń z dostawcami
  • przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby Dyrektora kontraktu
  • prowadzenie kluczowej korespondencji
  • organizacja podróży służbowych
  • współpraca z Centralą w zakresie księgowości i kadr
  • archiwizacja dokumentów
  • realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych i biurowych

WYMAGANIA:

  • wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe kierunkowe (administracja, rachunkowość)
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów
  • samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji
  • upór i konsekwentność w realizacji zadań
  • kreatywne ale odpowiedzialne podejście do rozwiązywania problemów
  • zaangażowanie w pracę, rzetelność i odpowiedzialność za powierzone zadania 
  • umiejętność pracy zarówno w zespole jak i indywidualnie 
  • wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność
  • znajomość MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • gotowość do wyjazdów służbowych (Polska, Czechy) 
  • Znajomość podstawowych zagadnień księgowych, prawa pracy – mile widziana

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 
  • ambitną i pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie
  • możliwość realizacji zadań o dużym stopniu samodzielności 
  • przyjazną atmosferę pracy 
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz zdobycia cennego doświadczenia zawodowego 

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym do dnia 3 sierpnia 2020r. wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych o następującym brzmieniu:

Informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.


Metrostav Polska S.A. (Spółka grupy Metrostav) jest firmą budowlaną o ugruntowanej pozycji na rynku, posiadającą zdolność do pozyskiwania i zarządzania dużymi i złożonymi projektami na rynku krajowym, jak i za granicą. Głównym obszarem działalności spółki jest budownictwo drogowe, mosty, tunele, projekty dla dużych przedsiębiorstw przemysłowych oraz inwestorów publicznych.

Asystent/-ka Zarządu

ZAKRES ZADAŃ:

  • zarządzanie obiegiem dokumentów
  • klasyfikowanie i prowadzenie dokumentacji
  • nadzór nad fakturowaniem i prowadzenie rozliczeń z dostawcami
  • przygotowanie raportów i zestawień na potrzeby Dyrektora kontraktu
  • prowadzenie kluczowej korespondencji
  • organizacja podróży służbowych
  • współpraca z Centralą w zakresie księgowości i kadr
  • archiwizacja dokumentów
  • realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych i biurowych

WYMAGANIA:

  • wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe kierunkowe (administracja, rachunkowość)
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania i wyznaczania priorytetów
  • samodzielność i umiejętność podejmowania decyzji
  • upór i konsekwentność w realizacji zadań
  • kreatywne ale odpowiedzialne podejście do rozwiązywania problemów
  • zaangażowanie w pracę, rzetelność i odpowiedzialność za powierzone zadania 
  • umiejętność pracy zarówno w zespole jak i indywidualnie 
  • wysokie umiejętności interpersonalne, komunikatywność
  • znajomość MS Office
  • prawo jazdy kat. B
  • gotowość do wyjazdów służbowych (Polska, Czechy) 
  • Znajomość podstawowych zagadnień księgowych, prawa pracy – mile widziana

OFERUJEMY:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 
  • ambitną i pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie
  • możliwość realizacji zadań o dużym stopniu samodzielności 
  • przyjazną atmosferę pracy 
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji oraz zdobycia cennego doświadczenia zawodowego 

Osoby spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym do dnia 3 sierpnia 2020r. wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych o następującym brzmieniu:

Informujemy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Ogłoszenie archiwalne