HR NAVIGATOR

Business Development Manager

HR NAVIGATORO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Rzeszów

    Rzeszów, podkarpackie
  • Ważna jeszcze 21 dni
    do: 19 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Menedżer

HR Navigator realizuje nieszablonowe i dopasowane do potrzeb Klienta usługi pracy tymczasowej, doradztwa personalnego oraz outsourcingu procesów w tym procesów kadrowo-płacowy.

 

HR Navigator to firma, która zrodziła się z pasji i chęci dzielenia się nią z innymi. Człowiek bez pasji, jest jak okręt, który nie wie dokąd zmierza. Pokażemy Ci kierunek na lepszą jakość pracy, bo praca i ludzie są dla nas najważniejszymi wartościami -  są naszą pasją.

 

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z branży przetwórstwa tworzyw sztucznych, zlokalizowanej w Rzeszowie, poszukujemy osób na stanowisko:

Business Development Manager
Miejsce pracy: Rzeszów
Do Twoich zadań będzie należało:

 

Twoje doświadczenie w sektorze tworzyw sztucznych / polimerów ma kluczowe znaczenie dla osiągania wyznaczonych celów sprzedażowych. Jeśli znasz rynek tworzyw sztucznych – nie będziesz się nudził, będziesz się po nim pewnie poruszać, realizując poniższe obowiązki:

  • organizacja wizyt sprzedażowych,
  • prezentacja portfolio produktowego,
  • rozwój sprzedaży,
  • praca nad poszerzeniem portfolio klientów,
  • udział w imprezach branżowych: targach, konferencjach i spotkaniach,
  • planowanie i analiza wyników sprzedaży,
  • negocjowanie umów z kontrahentami,
  • realizacja miesięcznych, kwartalnych i rocznych celów sprzedażowych,
  • rozwijanie relacji z potencjalnymi klientami w zakresie rekomendowania rozwiązań. 
Wymagania:
  • minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w branży tworzyw sztucznych/ polimerów,
  • doświadczenie w sprzedaży B2B poparte sukcesami,
  • znajomość rynku tworzyw sztucznych,
  • skuteczność w działaniu,
  • umiejętność nawiązywania otwartych i trwałych relacji z klientami,
  • umiejętność planowania oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • gotowość do zaangażowania się oraz szybkiego uczenia się,
  • dyspozycyjność – praca wiąże się z wyjazdami służbowymi,
  • biegła znajomość komputera w zakresie pakietu Office
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie
  • prawo jazdy kategorii „ B”.
Co zyskasz:
  • możliwość rozwoju zawodowego wraz z rozwojem firmy,
  • samodzielne i pełne wyzwań zadania,
  • motywujący system wynagrodzenia prowizyjnego z gwarantowaną podstawą,
  • praca w sprawdzonym zespole o podobnym do Twojego doświadczeniu.

 

Jeżeli powyższa oferta wzbudziła Twoje zainteresowanie skorzystaj z opcji "Aplikuj" aby przesłać nam swoją aplikację.

Administratorem danych jest HR Navigator z siedzibą w 32-447 Siepraw, ul. Kalinowa 96. Dane są przetwarzane dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych. Podanie danych jest dobrowolne. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania.

HR Navigator jest agencją zatrudnienia posiadającą certyfikat potwierdzający wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 11850.

Prosimy o dopisanie następujących klauzul:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez HR Navigator moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami."

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez HR Navigator moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”
„Wyrażam zgodę na przekazywanie i przetwarzanie moich danych osobowych podmiotom współpracującym z HR Navigator na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

HR Navigator realizuje nieszablonowe i dopasowane do potrzeb Klienta usługi pracy tymczasowej, doradztwa personalnego oraz outsourcingu procesów w tym procesów kadrowo-płacowy.

 

HR Navigator to firma, która zrodziła się z pasji i chęci dzielenia się nią z innymi. Człowiek bez pasji, jest jak okręt, który nie wie dokąd zmierza. Pokażemy Ci kierunek na lepszą jakość pracy, bo praca i ludzie są dla nas najważniejszymi wartościami -  są naszą pasją.

 

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z branży przetwórstwa tworzyw sztucznych, zlokalizowanej w Rzeszowie, poszukujemy osób na stanowisko:

Business Development Manager

 

Twoje doświadczenie w sektorze tworzyw sztucznych / polimerów ma kluczowe znaczenie dla osiągania wyznaczonych celów sprzedażowych. Jeśli znasz rynek tworzyw sztucznych – nie będziesz się nudził, będziesz się po nim pewnie poruszać, realizując poniższe obowiązki:

  • organizacja wizyt sprzedażowych,
  • prezentacja portfolio produktowego,
  • rozwój sprzedaży,
  • praca nad poszerzeniem portfolio klientów,
  • udział w imprezach branżowych: targach, konferencjach i spotkaniach,
  • planowanie i analiza wyników sprzedaży,
  • negocjowanie umów z kontrahentami,
  • realizacja miesięcznych, kwartalnych i rocznych celów sprzedażowych,
  • rozwijanie relacji z potencjalnymi klientami w zakresie rekomendowania rozwiązań. 
  • minimum 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w branży tworzyw sztucznych/ polimerów,
  • doświadczenie w sprzedaży B2B poparte sukcesami,
  • znajomość rynku tworzyw sztucznych,
  • skuteczność w działaniu,
  • umiejętność nawiązywania otwartych i trwałych relacji z klientami,
  • umiejętność planowania oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy,
  • gotowość do zaangażowania się oraz szybkiego uczenia się,
  • dyspozycyjność – praca wiąże się z wyjazdami służbowymi,
  • biegła znajomość komputera w zakresie pakietu Office
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w mowie i piśmie
  • prawo jazdy kategorii „ B”.
  • możliwość rozwoju zawodowego wraz z rozwojem firmy,
  • samodzielne i pełne wyzwań zadania,
  • motywujący system wynagrodzenia prowizyjnego z gwarantowaną podstawą,
  • praca w sprawdzonym zespole o podobnym do Twojego doświadczeniu.

 

Jeżeli powyższa oferta wzbudziła Twoje zainteresowanie skorzystaj z opcji "Aplikuj" aby przesłać nam swoją aplikację.

Administratorem danych jest HR Navigator z siedzibą w 32-447 Siepraw, ul. Kalinowa 96. Dane są przetwarzane dla potrzeb prowadzenia procesów rekrutacyjnych. Podanie danych jest dobrowolne. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania i usuwania.

HR Navigator  jest agencją zatrudnienia posiadającą certyfikat potwierdzający wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencję zatrudnienia pod numerem 11850.

Prosimy o dopisanie następujących klauzul:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez HR Navigator moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami."

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez HR Navigator moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”
„Wyrażam zgodę na przekazywanie i przetwarzanie moich danych osobowych podmiotom współpracującym z HR Navigator na potrzeby przyszłych rekrutacji.”

Ogłoszenie archiwalne