Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1055 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Business Unit Manager

  • Katowice, śląskie
  • Kierownik
  • 06.05.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Przyjdź do światowego Nr 1

    Chcesz uczestniczyć w tworzeniu sukcesu Teleperformance Germany w Katowicach? Świetnie! Twój potencjał to nasz klucz do sukcesu! Teleperformance to światowy lider w outsourcingu contact center. Obecnie posiadamy 270 centrów obsługi klienta w 62 krajach z ponad 175000 stanowisk pracy. Obsługujemy klientów używając ponad 63 różnych języków i dialektów występując w imieniu największych międzynarodowych przedsiębiorstwa działających w różnych branżach. Cieszymy się najniższym poziomem rotacji wśród pracowników. Kto do nas dołącza – po prostu z nami zostaje bo dobrze się u nas czuje.

    W związku z rozwojem naszej działalności w Katowicach poszukujemy zaangażowanej i zmotywowanej osoby na stanowisko:

    Business Unit Manager
    Miejsce pracy: Katowice
    BUM/KAT/20015

    Zakres obowiązków:

    • Realizowanie założeń projektu oraz dążenie do osiągnięcia jego celów
    • Zapewnienie wysokiej produktywności pracy zepołu
    • Dbałość o reliazację założeń kontraktowych między Teleperformance a kontrahentem
    • Zarządzanie grupą supervisorów oraz pozostałych funkcji podległych
    • Przygotowanie oraz prowadzenie dziennych spotkań organizacyjnych oraz zebrań ad hoc
    • Optymalizacja założeń jakościowych w procesie
    • Planowanie zasobów w obszarze działań
    • Udział w programowych procesach kalibracyjnych, nadzór pracy Supervisorów
    • Regularna kontrola efektywności programu coachingowego Supervisorów oraz jego metodologii w odniesieniu do wymagań klienta oraz założeń biznesowych Teleperformance
    • Prowadzenie dokumentacjij oraz raportów
    • Wprowadzenie rozwiązań mających na celu podwyższe świadczonej jakości usług w projekcie
    • Nadzór procesu zatrudnienia
    • Przygotowanie i przeprowadzenie okresowej osoby pracowników zgodnie ze standardami firmy
    • Implementacja noworozpoczętych projektów

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe
    • Doświadczenie w pracy w call/contact center na stanowisku menadżerskim
    • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    • Znajomość zagadnień standardów jakościowych
    • Znajomość software i systemów używanych w projektach contact center
    • Znajomość języka niemieckiego i język angielski na poziomie dobrym
    • Umięjętność analitycznego myślenia
    • Wysoko rozwinięta umiejętność organizacji pracy własnej oraz zespołu
    • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
    • Elokwencja

    Oferujemy:

    • Atrakcyjne miejsce pracy w innowacyjnym i działającym na całym świecie przedsiębiorstwie
    • Przyjazne środowisko pracy oraz możliwość rozwoju zawodowego
    • Interesujące samodzielne stanowisko oraz integrację w doświadczonym zespole
    • Dynamiczne środowisko pracy: płaskie hierarchie, bezpośrednia komunikacja per „Ty“ od praktykanta do CEO, otwarte drzwi, krótkie drogi, pomocnyi zaangażowany zespół współpracowników
    • Środowisko pracy z pasją, w którym kluczową role odgrywa dobre samopoczucie pracownika

     

    Wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie?

    W takim razie czekamy na Pani/-a aplikację z podaniem wymagań płacowych oraz możliwego terminu rozpoczęcia pracy droga mailową. Jednocześnie informujemy, iż pisemne aplikacje przesłane drogą pocztową nie będą odsyłane.

    Teleperformance Germany Katowice
    ul.Konduktorska 37
    40-155 Katowice
    tel. 032 778 58 11