Ta oferta pracy jest nieaktualna od 334 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Client Technical Support Specialist

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 15.12.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    IQVIA™ jest wiodącym, globalnym dostawcą informacji, innowacyjnych rozwiązań technologicznych, usług doradczych oraz badań klinicznych wykorzystującym dane oraz osiągnięcia nauki do wspierania klientów  w systemie ochrony zdrowia w poszukiwaniu lepszych rozwiązań dla ich pacjentów. IQVIA powstała w rezultacie połączenia IMS Health oraz Quintiles i zatrudnia ok. 55 000 pracowników w ponad stu krajach. Dodatkowe informacje znajdują się pod adresem iqvia.com.

    Obecnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
    Client Technical Support Specialist

    Zakres obowiązków:

    • Przyjmowanie zgłoszeń i zapytań klientów dotyczących obsługi aplikacji Customer Relationship Management (CRM);
    • Współpraca z innymi zespołami w IQVIA w celu obsługi przyjętych zgłoszeń/zapytań;
    • Terminowa i wyczerpująca odpowiedź na zapytania i/lub rozwiązania zgłoszonego problemu;
    • Codzienne raportowanie swoich aktywności i zgłoszeń;
    • Weryfikacja poprawności działania aplikacji CRM;
    • Przygotowywanie materiałów szkoleniowych dotyczących obsługi aplikacji;
    • Prowadzenie szkoleń z obsługi aplikacji CRM;
    • Wykonywanie innych zadań zleconych przez Managera Działu

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (studia techniczne, informatyczne i pokrewne)
    • Dobra znajomość obsługi komputera (MS Windows, pakiet Office) oraz urządzeń mobilnych (iOS, Android)
    • Komunikatywność
    • Doświadczenie w pracy z klientem
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej komunikatywnym
    • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku

    Oferujemy:

    • Pracę w przyjaznej atmosferze w firmie będącej liderem w swojej branży
    • Możliwość rozwoju w strukturach firmy
    • Zatrudnienie przez firmę zewnętrzną na umowę o pracę
    • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych


    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV za pomocą poniższego linku:

    Jeżeli chce Pani/Pan, aby po zakończeniu rekrutacji Pani/Pana CV pozostało w bazie IQVIA Commercial Sp. z o.o., IQVIA Commercial Consulting Sp. z o.o. oraz IQVIA Technology Solutions Poland Sp. z o.o.  w celu wykorzystania w przyszłości, proszę zamieścić w swoich dokumentach aplikacyjnych poniższą zgodę:  „Wyrażam zgodę IQVIA Commercial Sp. z o.o., IQVIA Commercial Consulting Sp. z o.o. oraz IQVIA Technology Solutions Poland Sp. z o.o. na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji przyszłych procesów rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

     

    Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) informujemy, iż administratorem danych osobowych przekazanych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji jest IQVIA Commercial Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-673), przy ul. Konstruktorskiej 13, IQVIA Commercial Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-673, przy ul. Konstruktorskiej 13 oraz IQVIA Technology Solutions Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-675, przy ul. Wołoskiej 22. Dane osobowe mogą zostać udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.