CO Analyst - Customer Support French

3M Service Center EMEA Sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 5 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

3M Service Center EMEA Sp. z o.o.

Wrocław

Nauka i opracowane w 3M nowoczesne technologie znajdują zastosowanie na całym świecie, poprawiając jakość życia. Osiągamy roczną sprzedaż na poziomie 33 miliardów dolarów, a ponad 93 000 naszych pracowników współpracuje z klientami na całym świecie. 3M od lat angażuje się w innowacje. Budując przestrzeń do poszukiwania nowych rozwiązań, zachęcamy i wspieramy naszych pracowników do podejmowania ryzyka w wypracowywaniu kreatywnych rozwiązań. Czerpiemy z różnorodności, co owocuje innowacyjnością. U nas możesz wykorzystać swój talent, tworząc rozwiązania, które mają znaczenie.

CO Analyst - Customer Support: French

Goal of the position: The person hired within our Customer Operations organization will offer support to the Personal Safety Division’s EMEA Fraud Process. These Customer Support Analysts will be highly engaged and handle inbound phone calls, emails and webforms from customers that are reporting Fraud and Counterfeit with 3M products.  These customer reports will be varied in nature and will require timely phone or email follow-up to ensure all critical information is collected and escalation to appropriate people internally at 3M is completed. 

Seeking employees that require minimal work direction and are highly skilled and knowledgeable to the position. Best practicing sharing within work group will be key to the team. Critical thinking is a key skill for this position, as many of the inquiries are not always straightforward.  Relies on instructions and pre-established guidelines to perform the functions of the job. Works under immediate supervision.

 

Main responsibilities:

  • Manage and prioritize a large and varied case load effectively and efficiently to achieve positive results
  • Prepare and coordinate assignments to obtain relevant evidence and information
  • Review and research evidence/documents to analyze the overall fact pattern of claim and synthesize data into a professional case
  • Provide professional and positive communications with customers
  • Handling inbound/outbound calls

Main requirements Include:

  • Business level fluency in English both oral and written (Advanced)
  • Business level fluency in French both oral and written (Advanced)
  • Support in EMEA language according to customer needs (Languages defined in service portfolio)
  • Bachelor's degree (or advanced studies) from an accredited university in Business Administration or related field
  • At least 1 year of Customer Support experience for multinational companies
  • Experience with Salesforce
  • Critical Thinking skills
  • Proficiency in Microsoft Excel
  • Desire to work with customers, and an understanding of excellence in customer service
  • Proven experience in a related field
  • Ability to analyze and problem solve
  • Attention to detail and very organized

Preferred requirements Include:

  • At least 1 year of Fraud and investigation experience

What do we offer

  • Attractive compensation
  • Private medical care
  • Life insurance
  • Retirement scheme
  • Multisport Card
  • Work in a dynamic, respectful, inclusive and friendly environment with open door policy
  • Unique organizational culture focused on collaboration and problem solving
  • Opportunity to develop your career in a new organizational structures

3M Service Center EMEA Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Dubois 41 jako administrator danych informuje, iż dane osobowe kandydatów podane w przesłanych dokumentach będą przetwarzane w celu rekrutacji. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania, podanie danych jest dobrowolne.

Przesłane przez kandydata dokumenty winny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przypadku zawarcia w nich danych w zakresie szerszym niż wymagany przepisami kodeksu pracy oraz w sytuacji gdy kandydat chce, aby dane zostały zamieszczone w bazie kandydatów do pracy.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy