CO Team Leader - Deviated Pricing

3M Service Center EMEA Sp. z o.o.O firmie

  • Wrocław
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło 3 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Kierownik / Koordynator

3M Service Center EMEA Sp. z o.o.

Wrocław

Nauka i opracowane w 3M nowoczesne technologie znajdują zastosowanie na całym świecie, poprawiając jakość życia. Osiągamy roczną sprzedaż na poziomie 33 miliardów dolarów, a ponad 93 000 naszych pracowników współpracuje z klientami na całym świecie. 3M od lat angażuje się w innowacje. Budując przestrzeń do poszukiwania nowych rozwiązań, zachęcamy i wspieramy naszych pracowników do podejmowania ryzyka w wypracowywaniu kreatywnych rozwiązań. Czerpiemy z różnorodności, co owocuje innowacyjnością. U nas możesz wykorzystać swój talent, tworząc rozwiązania, które mają znaczenie.

CO Team Leader - Deviated Pricing

Responsibilities:

  • Responsible for leading the assigned team
  • Responsible for hiring, training and performance management within their respective team
  • Handles or coordinates non-routine or complex requests or issues
  • Identifies opportunities for Master Data governance, process, and/or systems improvements
  • Responsible for ensuring team Key Performance Indicators (KPI) are sustained and taking corrective actions if quality or service issues arise
  • Develop expertise on data governance and use of master data in downstream processes
  • Provides oversight to ensure assigned team work (queues, tickets, etc.) is completed within Service Level Agreements (SLA) targets
  • Single point of contact, with the Business or otherwise, for assigned team
  • Responsible for ensuring the team completes all training and compliance requirements in a timely manner
  • Assist in service expansion or transition activities into the team
  • Ensures operational processes are followed (i.e. LMS, Sprint/Agile, etc.)(Monitors work queues and provides appropriate work direction)
  • Establishes regular meetings with key stakeholders to ensure service is being delivered to their expectations

Requirements:

  • Bachelor's degree or higher from an accredited university or 2-3 years of equivalent work experience in Supply Chain, Manufacturing, Operation, Marketing, Sales area and/or IT.
  • 2-3 years of equivalent work experience
  • Leader or supervisor experience
  • Foreign Language skills (English)
  • Previous experience working with SAP or any other ERP system
  • Previous experience working with data quality, master data management and/or data governance within a global master data environment or familiarity working with Supply Chain processes and data, manufacturing or materials management preferred but not required.
  • Demonstrated proficiency coordinating tasks
  • Demonstrated detailed orientation and enjoy working with operational processes
  • Collaborative Team player
  • Analytical

What do we offer

  • Attractive compensation
  • Private medical care
  • Life insurance
  • Retirement scheme
  • Multisport card
  • Opportunity to work globally as part of an international organization
  • Work in a dynamic, respectful, inclusive and friendly environment with open door policy
  • Unique organizational culture focused on collaboration and problem solving
  • Professional training and onboarding package

3M Service Center EMEA Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Dubois 41 jako administrator danych informuje, iż dane osobowe kandydatów podane w przesłanych dokumentach będą przetwarzane w celu rekrutacji. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania, podanie danych jest dobrowolne.

Przesłane przez kandydata dokumenty winny zawierać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w przypadku zawarcia w nich danych w zakresie szerszym niż wymagany przepisami kodeksu pracy oraz w sytuacji gdy kandydat chce, aby dane zostały zamieszczone w bazie kandydatów do pracy.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy